Spillkveld

Idag har jeg vært en tur på AMFI Moa på jobb, etterfulgt av hyggelig sushi lunsj sammen med søte Marte Cecilie. Marte har ikke smakt sushi før, men nå – elsker hun det! Og siden sommerværet ikke melder seg, skal jeg og Rolf Ivar nok en kveld kose oss hjemme. Og ikveld er det duket for middag, spillkveld, muligens ett glass vin, og film til slutt. Imorgen tidlig drar jeg nemlig vekk en natt, Molde Jazz sammen med jentene mine! Først skal jeg kjøre å besøke mamma, så skal vi spise lunsj sammen. Så ikveld skal vi ha kvalitetskveld. (Som vi igrunn har hver kveld, men .. Hihi ) Idag har jeg på meg min nye elskbare dongerishorts Shorts BIK BOK // Tshirt H&M // Veske Cubus // Sko Jeffrey Campbell Hva gjør dere ikveld da? Flere som skal kose seg inn med spill/mat/film kanskje?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg