Spikes for fall

GOD tirsdag! Ah, har ikke vært hjemme før nå. Kjørte Malene på jobb idag, så dro jeg i møte med min kjære PT-Maren, deretter ett spennende møte med Nettavisen – jaggu fikk jeg meg en tur på Zara og BIK BOK før jeg avsluttet med mathandling på Meny, og nå var det godt med noe mat i kroppen. Det er vel bare og begynne å fylle opp garderoben til høsten, siden bladene allerede har begynt å falle av trærne . . . Bukse, shorts og jakke fra BIK BOK // Og elskbare sko fra Zara. DET var love at first sight . . Og her er dagens høstantrekk da, buhu – liker det ikke helt. Hvor er sommerkjolene og sandalene? Vil ha mer av det! Men høsten byr på mye fint den også altså, det er helt sikkert . . Det bugner i butikkene! Antrekk fra BIK BOK // Sko Jeffrey Campbell // Veske Cubus Andre som har begynt å fylle opp høstgarderoben sin?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg