Speechless

WOW – dere gjør meg målløs! Tusen, tusen takk for rosende ord og fine kommentarer. Dere er jo bare så herlige! Herlig å se at alle 187 av dere har samme mening! Veldig greit – for man blir gjerne litt blind på sitt eget hår, litt redd for forandringer. Og jeg har nok alt for lenge hengt meg opp i det lange håret. Men å ha kortere hår er faktisk helt fantastisk, det er så sunt, og glansfullt og enkelt å style. Og jeg kan faktisk bare stå opp, uten å gjøre noe med håret – for det holder seg fint helt av seg selv! Hurra for mindre tid på badet. Herlig å våkne opp, uten å trenge og gjøre noe som helst med håret! Strålende fornøyd jeg. Noen av dere lurte på hvilken farge frisøren brukte. Hun la inn foliestriper med bleking + en varm 8’er. (Tror jeg) 8 er ganske lyst men blander seg veldig fint med de blekede stripene, jeg er kjempe fornøyd med resultatet.  Det er så deilig å ha fri, bare ligge i sengen og skrive innlegg til dere! Må snart komme meg opp og ut da, kan jo ikke ligge her hele dagen! I skrivende stund er jeg i full gang med å planlegge en aldri så liten ferietur igjen. Vi planlegger å dra sammen med Henriette og Egil, men vet ikke hvor vi vil dra? Noen forslag? Vi tenker litt på Barcelona.. ? Kan det anbefales? Nå har jeg forresten begynt for fullt med betakaroten igjen, siden jeg vet jeg skal på ferie snart ! IIhii. No more sol eksem for me! Laget et lite innlegg om betakaroten i påsken, det kan dere lese HER. Ønsker dere en herlig torsdag :* Jeg har forresten skrevet nytt innlegg på blogit. Og innlegget handler om bilulykken som jeg var med i da jeg var 12 år. Les innlegget her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg