SPEACHLESS

Da er vi kommet frem, til PARADIS. Ord kan ikke beskrive. Hotellet er helt uvirkelig flott. Hadde forventet meg utifra bildene at hotellet var fint, men SÅ fint ? Alt ned til den minste detalj, er så gjennomført og perfekt. Føler meg så heldig som er her nå. Alle i familien er helt i ekstase! Jeg har tatt noen få bilder av rommet, men mer bilder kommer. Skulle ønske dere kunne oppleve dette sammen med meg, live – ikke bare gjennom bilder. Dere hadde fått SJOKK. IIH – nå kaster jeg på meg bikinien, så har vi ikke mindre enn 8 basseng vi skal rekke over. Hehe – jippiii. FERIE. Fint, ikke sant ? AH – LIFE!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg