Spar penger – bytt til PepCall

I flere år har jeg betalt alt for dyre telefonregninger, med en fastpris på 599,- har jeg likevel endt opp med å betale mellom 1200-1500,- hver eneste måned. Jeg blir like oppgitt hver gang når regningen fra Netcom kommer, og skjønner ALDRI hvorfor jeg må betale så mye mer. Og nå er det rett og slett nok! Jeg ble jo ambassadør for det nye telefonselskapet PepCall for en stund tilbake, fordi det virkelig er et telefonselskap jeg lett kan gå god for 100 % For noen uker tilbake fikk jeg endelig byttet over selv (pga bindindstid) og det har jeg ventet lenge på!

lene21-1800x1080Med PepCall har du nemlig INGEN bindingstid. Hvor fantastisk er ikke det? Du starter på 0,- hver måned, og betaler kun for det du bruker, ingenting mer. Så om du ikke bruker telefonen på en måned, ja – da betaler du heller ingenting. Abonnementet har noe som heter et automatgir, hvor du automatisk skifter gir jo mer du bruker, slik at du alltid har kontroll på hvor mye regningen kommer på. Nå har ikke jeg fått min første faktura helt enda, men jeg har allerede fått 2 meldinger fra PepCall hvor de opplyser meg om at jeg har skiftet automatgir. Jeg har brukt telefonen ganske mye, men er likevel ikke oppi mer enn max 199,- !!

Jeg kjenner ekstremt mange som har byttet til PepCall nå, og de er virkelig SÅ fornøyd med de nye prisene på fakturaene sine. Espen feks, han sparer 46 % på nytt abonnement med PepCall ift Chess, så det her må man jo bare teste. Hvor mye penger er det ikke å spare her?! Utrolig smart for de som er studenter o.l som trenger litt ekstra i måneden! Jeg bruker ganske mye telefon pr måned, og har alltid brukt ca 10 GB i mnd, ut ifra mine beregninger med PepCall, kommer jeg ikke til å ligge på mer enn 599,- i mnd // og VS 1200-1500,- sparer jeg ganske mye på ett år. Yay! Og hvorfor har det ikke kommet et sånt abonnement før spør jeg meg.. Jeg er ihvertfall sjeleglad for at det har kommet nå. Gard har også byttet, og jeg anbefaler både familie, venner og dere til å bytte.

lene3Å bytte er faktisk gjort på ca 15 sekunder, dere fyller bare inn litt informasjon, deretter gjør PepCall resten, og ila noen dager har dere nytt simkort i posten! Bytte kan dere gjøre her, og jeg kan nesten garantere at dere vil bli fornøyd ♥

Du kan bytte til PepCall lett ved å fylle ut skjema under. Og om du vil lese mer om abonnementet kan du leser her.

3 kommentarer
    1. Hei 🙂 Så det du sier er at hvis jeg har brukt opp 1000mb, så går det automatisk over til 5000mb? Hvis det er slik, er det jo genialt. Synd jeg er bindet til telenor enda, men det varer jo ikke evig 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg