Spaday at home

AnnonseUten navn-1Lørdag, fri og deilig hjemmespa ♥ Det er ikke ofte jeg tar med tid til det, men når jeg først gjør det – gjør jeg det ordentlig. Starter alltid med en god dusj, scrub, kur i håret, fuktighetskrem, pedikyr, te, digg musikk og fullstendig ro.

Uten navn-9Her er noen av mine fav produkter til hjemmespa //

Uten navn-7Disse leppescrubbene her er F A N T A S T I S K E – ofte glemmer man at det faktisk kan være lurt å scrubbe leppene også, ikke bare alt annet. Disse krukkene er superskjønne, og alle lukter helt nydelig. Min favoritt er nok sparkling peach. Etter scrub er det superdeilig å bruke denne leppomaden, den er så myk og deilig og ekstra godt når leppene er supermyke etter scrubben.

Uten navn-6Collagen Gel Pads med coconut til å ha under øynene, jeg har de alltid i kjøleskapet slik de blir ekstra kalde til å begynne med. Disse skal være på i 15-20 minutter. Elsker disse, de inneholder coconutmilk jo, i tillegg til aloe, Vitamin C & E ♥ Disse gir fuktighet under øynene.

Uten navn-2Alltid deilig med ansiktsmaske, og en av mine favoritter ved siden av vanlig påsmurt ansiktsmaske, er en forfriskende isvann maske, den føles så fresh og frisk mot huden, lukter godt og er iskald i det du legger den på. Man kan jo få latterkrampe av verre, for man føler seg som Leo i The Iron Mask. Men godt er det, føles skikkelig deilig mot ansiktet.
Uten navn-5Denne skal man ligge med i 15-20 minutter, yes – anbefaler å ligge ellers sklir den av, for den er som gelé! Masken finner du her.

Uten navn-4Kan også anbefale disse collagen pad’sene som er samme som den store masken, om du ikke ønsker å ha på hele masken, kan du bare konsentrere deg om disse – som skal under øynene. Et tips, er som sagt å legge de i kjøleskapet slik de blir ekstra kalde, det er så godt synes jeg ♥

Makestyle har nok en gang gått med på å gi dere rabattkode, og denne gangen får dere – 10 % på alle produkter fra Sara Happ (leppescrub osv..) ved å bruke kode : SARA – varer ut mars måned.

Vært våken siden 06.45 denne jenta her skjønner dere, godt i gang med dagen allerede! Snart klar for å lage hjemmelagede knekkebrød, og klokken 13 venter 5 mila i Kollen, NYT dagen deres ♥

9 kommentarer

Siste innlegg