Spaday

Åh, idag har jeg vært i himmelen. Virkelig. Å starte lørdagen med svømming, avslapping i jaquzzi og verdens DEILIGSTE (jeg tuller ikke) hudpleie og massasje. Jeg sovnet, for første gang under en sånn type behandling, og våknet av at jeg snorket?! Haha, jeg snorker ALDRI. Bare et godt tegn på at jeg virkelig slappet av. Rikke, som gjorde behandlingen er bare ufattelig flink. Henne skal jeg booke flere ganger, og dette skal jeg unne meg oftere. Puuuh, nytt menneske jeg! Jeg tok hudpleie i 60 minutter, og det var helt herlig. Siden det er vinterferie nå har Artesia spa en vinterferiekampanje : Ta med en venn på spa, få gavekort på fri bruk av fasiliteter ved booking av valgfri behandling både på Majorstuen og på Grand Hotel. Dette er jo en superkampanje, for fasilitetene er mange! Trening, basseng, kaldkulp, steambad, badstue, jaquzzi og avslappingsrom. Dere kan gå inn å bestille behandling på hjemmesidene til Artesia her, og om dere vil ringe kan dere ringe 22825000 eller sende en mail til [email protected] om det er noe dere lurer på. Etter spa tok vi turen til Olivia for lunsj, og nå sitter hele gjengen samlet i sofaen og har frysninger av Idolsendingene, awh. Skal straks gjøre oss klar for bursdagsfeiringen min på BAR Bygdøy Allé ikveld, åååå som jeg gleder meeeg *klappeihendene*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg