Spadate with the girls

Spa-oppholdet er sponset
collage2
Lørdag for nesten to uker siden, inviterte jeg med meg Maria og Helen på spa date på Artesia Majorstuen. Maria hadde bursdag tidligere i november, og min bursdagsgave til henne var spa og deilig Facial behandling. Er det noe jeg vet Maria trenger i en hektisk hverdag, så er det nemlig å slappe av, kose seg, og ha gode samtaler med venninnene sine, så dette var en midt-i-blinken bursdagsgave ♥ Sånt man setter pris på og husket, og sånt man har godt av. Det gjør noe med én. Noen timer på spa, med bading, skravling, avslapping og behandling. Perfekt jente-tid, og et supert tips til julegave nå som julen nærmer seg med stormskritt. Kan tipse om at Artesia selger gavekort om dere vil pakke det pent inn å legge det under juletreet. Jeg har ved flere anledninger kjøpt spabehandling til venninner og til mamma, og det har alltid vært en suksess!
Gavekort kan dere kjøpe her.

collageEttermiddag- eller helgekos med mamma, kjæreste eller venninnene :

♥ Skru av telefonen
♥ Unn dere noen timer på spa
♥ Kjøp dere en smoothie, en kopp te eller et glass vin
♥ Kos dere i boblebad, eller badstu med gode samtaler og kvalitetstid
♥ Ta med en bok og les litt i spaavdelingen
♥ Unn dere en god massasje eller facial, det gjør så godt i en hektisk hverdag
♥ Avslutt med en god og varm dusj, med deilige produkter som lukter spa og gir deg ro


Hei forresten! Jeg håper dere har en fin 1.desember så langt? 23 dager til jul, hurra! Gleder meg som et barn, kan ikke få sagt det nok. Gard laget ferdig julekalenderen sin til meg i går, og jeg har begynt på hans, så jeg må få fullført den i ettermiddag. Har ikke fått pyntet ordentlig til adventstiden heller enda, men det blir i orden denne uken. Julestemningen er i hvertfall på plass hos meg uansett! Vi fikk forresten solgt leiligheten vår igår! Herlighet, jeg kan ikke tro hvor fort dette gikk? På én uke så var den borte? Vi er super-happy med prisen vi fikk altså, fy søren så heldige vi er. Så nå er det bare å se fremover mot nytt, og større og mange gøyale utfordringer på interiørfronten, hurra!

SMIL fra meg

16 kommentarer
    1. Wow. Det gikk fort ja. Gratulerer så mye med salget. Gleder meg til å se deg innrede den nye leiligheten. Kommer du til å gå for samme stil? Ha en fortsatt fin 1 desember vakre Lene.

      1. Ja, den føøøyk unna 😀 Takk, jeg gleder meg selv! Njaa, nei – ikke samme stil 😀 Hehehe… Klem <3

    2. Så koselig! Må bare få si at bloggen din har blitt utrolig bra i det siste! Har ikke vært innom på en liten stund, men syns det oser av feel-good og inspirasjon her nå. Du stråler virkelig, og ser ut som du har det veldig bra, og det lyser gjennom på bloggen! Skal absolutt bli fast leser nå, du er superflink. Blir virkelig imponert av alt du får til, du er utrolig dyktig og inspirerer med pågangsmotet og den positive innstillingen din 🙂

      1. Så kjekt, tusen takk – det varmer virkelig 🙂 Jeg har det veldig fint, hihi.. Det er kjekt og høre, velkommen skal du være fine deg 🙂 Klemklem

    3. Hei fine deg. Jeg har lenge vurdert å ta en dag på Artesia spa med kjæresten. Men da lurte jeg på hvordan det er når man er der. Er det slik at flere er i bassengene/badstuene sammen eller får man hele stedet for seg selv? Hvor mange basseng er det, og er det boblebad der? Anbefaler du dette stedet, er det et sted du hadde valgt å dra til med kjæresten dersom du ikke hadde fått det sponset? Hadde satt stor pris på svar! Gratulerer så mye med ny leilighet forresten, gleder meg til å følge med videre:)

      1. Hei Nora 🙂 Åh ja, så kos 🙂 Det er ikke så alt for mye folk der, så man har nesten hele stedet for seg selv, det er så deilig! Det er ett stort basseng, og boblebad, kaldkulp, badstue, steambadstue og relaxavdeling <3 Hadde absolutt tatt med meg kjæresten din hadde jeg vært deg 🙂 Jeg synes ikke det finnes noe bedre spa i Oslo for å være ærlig 🙂

        Tusen takk for det snille deg, klem 🙂

    4. Det hørtes utrolig deilig ut, viktig og ta vare på seg selv i blant! <3 "Kobl av" innlegget ditt var så bra. Det er noe alle bør tenke på.
      Gratulerer med ett så vellykket salg!

    5. Spennende med salg av gammel og kjøp av ny leilighet! Gratulerer med begge deler 😀 Når har dere overtakelse på den nye leiligheten? Gleder meg til å følge med på oppussinga og interiørfronten – du er så flink å styre og inspirere andre!
      Håper du har hatt en finfin 1.desember <3 Klem.

      1. Jaa veldig, tusen takk 🙂 Vi tar over 22 januar 🙂 Åh gleder meg til å dele alt med dere, vi skal gjøre så mye fint!! 🙂

    6. Så flott at dere fikk solgt så fort 🙂 Ikke overraskende, leiligheten deres er jo så fin 🙂 Gratulerer med ny større leilighet på Frogner, blir nok knall fint der også 🙂 Spa gave slår aldri feil, perfekt gave 🙂

      1. Ja, helt utrolig at det gikk så kjapt! Tusen takk, vi gleder oss veldig til å ta over 🙂 <3 Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg