Søte mennesker.

Ja, det var det mange av igår .. Positive og glade mennesker, en glede å være sammen med!  Hadde det utrolig koselig i går, tross for at det ble en våt tur på byen, siden det pøsregnet! Typisk. Tror jeg tok med meg regnværet fra Ålesund…

Lykke!

Nå er vi forresten på vei hjem igjen, etter en helt fantastisk uke! Jeg må si vi har virkelig koset oss, Henriette og Egil er jo bare verdens søteste mennesker! Kommer nok til å savne dem, så d blir nok ikke lenge til vi må møte dem igjen. Hihi.

Jeg må innrømme at jeg savner hjemmet mitt nå, så det skal bli godt å komme inn døren til leiligheten, glede!

Ha en fin fin søndag søte lesere.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg