SOON – 2016

God morgen dere ♥ Nyttårsaften!! Yay, jeg er som en liten unge, gleder meg som bare det! Og spesielt til idag nå som vi er her oppe på Beito med så mange mennesker. Jeg og en som heter Henriette har laget en rebus som vi alle skal gjennom, og den blir så morsom, hihi. Senere er det klart for 3-retters middag og nyttårsfest!! Jeg var så heldig å få kapret meg den grønne paljettkjolen fra Balmain x hm samarbeidet, så den skal jeg ha på meg i kveld! Mer om dette imorgen.

Jeg har ikke vært veldig flink å sette meg nyttårsforsett før, men lå og tenkte litt på det i går før jeg stod opp, og jeg har faktisk en del for det neste året! Here goes :

OLYMPUS DIGITAL CAMERA• Komme i gang igjen med ordentlig trening og riktig kosthold
– venter på treningsprogram og kosthold som jeg har bestilt. Jeg har ønsker om å trene mer styrke enn jeg har gjort før, for å se hvordan kroppen kan forandre seg. Jeg er SKIKKELIG motivert! Spesielt nå som det nye treningssenteret jeg trener på, ligger 50 m unna bygget vi bor i!

• Lese meg opp på alle mulige hunde-bøker, snakke mye med oppdretter, og planlegge ordentlig slik at vi er 100 % forberedt til den lille skatten vår kommer
– som vi gleder oss! Helt ubeskrivelig!

• Være en god “prosjektleder” for den nye leiligheten vår. Passe på at at alt er bestilt inn, og at alt arbeidet blir gjort etter planen slik at vi ikke får forsinkelser
– Mye som skal bestilles som har lang leveringstid, og da er det bare å være flink til å bestille i god nok tid i forveien, slik at vi faktisk får flyttet inn til 10. mars. Viktig for oss at alt er klart slik at lille valpen får en best mulig start på sin nye tilværelse ♥

• Strikke ferdig Skappel – genseren min 
– nå har jeg fått strikkingen inn i fingrene, så det går nogenlunde fort. Men tar sin tid likevel har jeg innsett, hehe. Jeg strikker liksom litt innimellom slagene, så blir ikke supereffektivt!

• Lese ferdig de to bøkene jeg fikk i kalender og julegave 
– “Grey” og “Etter Deg” av Jojo Moyes

• Se ferdig alle sesongene av Game Of Thrones
– yes, jeg henger litt etter.. Typisk meg! Men nå er jeg på 3 episode og elsker det. Gleder meg til fortsettelsen, selv om jeg synes det er noe brutalt..

• Være en god og oppmerksom datter og søster for foreldrene og søskene mine
– dette har jeg som nyttårsforsett hvert år, er så viktig for meg å ta vare på familien min

• Være den beste kjæresten for Gard, på alle måter ♥
– viktig å ta vare på kjærleiken, pleie kjærleiken med latter, gode samtaler, felles hobbyer, gode måltid og fine opplevelser, gleder meg!

• Ta vare på, inkludere og dra på nye eventyr med mine elskede venninner
– jeg har ikke ord for hvor viktig disse jentene er for meg, og det er enda viktigere for meg å vise det for de!

• Jobbe og stå på for å gjøre den beste jobben jeg kan, utvikle meg å ta nye utfordringer

• Stifte nye bekjentskaper
– jeg er veldig sosial av meg, og elsker å bli kjent med nye, inspirerende mennesker!

• Bidra til forskjellige veldedighets prosjekter
– det er så viktig å hjelpe andre som trenger det ♥

• Si ifra når noen blir urettferdig behandlet
– noe av det verste jeg vet, jeg er flink til å si ifra. Men skal bli enda flinkere! Ingen fortjener å bli dårlig behandlet.

• Være et godt medmenneske
– positiv, glad, inkluderende, ærlig og rettferdig

Det var noen av mine nyttårsforsett for dette året, hva er dine?? Ønsker dere alle en fantastisk nyttårsaften, lykke til med det nye året ♥ Håper dere vil fortsette å følge meg i 2016 også, nyttårs suss til dere alle!

8 kommentarer
    1. Kjempe fine nyttårsforsetter! Mine er:
      1. Være generelt mer positiv. – Altså bli flinkere til å se lyst på ting og finne løsninger i stedet for å se på problemet som et problem
      2. Ta vare på meg selv. – Ikke legge min egen verdi i andre sine hender, og sette pris på hva som er bra med meg selv
      3. Nyte studietiden. – Det er tross alt et studie jeg selv har valgt, og minne meg selv på hvor stolt jeg var over å komme inn da jeg først startet. Gi alt på bacheloren, og verdsette det faktum at jeg faktisk får ta en utdanning på Norges beste kreative plattform

      1. Hei Emilie <3 Så fine nyttårsforsetter! Flink du er, dette er jo virkelig 3 fine mål for 2016 <3 Å være positiv og løsningsorientert hjelper så innmari på! Ingenting er noe problem tenker jeg alltid, det løser seg om man bare vil 🙂 Og ta vare på deg selv, samtidig som du skal nyte og kose deg i studietiden <3 Stooor klem til deg 🙂 Og godt nyttår!

    2. Godt nyttår Lene var hyggelig å møte dere på tapasen, du er jo penere i virkeligheten til og med, skulle jo ikke tro det var mulig håper dere har en strålende feiring vh Edel i baren

      1. Godt nyttår Edel! Håper nyttårsfeiringen var knall 🙂 Hehe, så snill du er, tusen takk! Veldig hyggelig å hilse på dere begge to, dere var så skjønne 🙂 <3 Takk for drinken, den var helt rå!! Klemmer

    3. Så fine mål, Lene! Du er god <3 Jeg har i grunn som mål å stresse myyye mindre, spesielt det med å legge så mye press på meg selv og ting jeg skal utføre. Det finnes grenser altså! Jeg stresset faktisk på meg betennelse i tarmene i 2015, så målet mitt er å stresse så lite i 2016, at den forsvinner for godt, haha!! 😀 Ellers vil jeg ta godt vare på de rundt meg – det er jo mennesker som virkelig betyr noe for meg <3 Håper 2016 blir fantastisk for deg, på alle måter!! 😀 Klem!

      1. Nei guuud, gjorde du?? Da er det på tide å roe ned ja…. <3 Flere som lider av flink-jente-syndromet skjønner jeg.. Huff, ikke bra <3 Ta vare på deg selv og helsa Charlotte <3 Lykke til med det nye året <3 Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg