Songbird.

En del av dere har sikkert fått meg seg at jeg er veldig glad i å synge. Har i grunn sunget siden jeg var 12-13 år.. Da jeg og veninnene mine hjemme på Midsund bestemte oss for å starte en liten jentegruppe.. Hehe, åh for noen gode minner.. Vi gikk til sangpedagog på musikkskolen å sang sanger som Killing me softly, viva forever, ja you name it.. Så opptrådte vi på ungdommens kulturmønstring. Det var tider det..

Jeg har også opptrådt på ungdommens kulturmønstring hvor jeg sang You Raise Me Up, av Secret Garden – hvor besteveninnen min Malene spillte piano. Pappa har det helt sikkert på film hjemme en plass, hadde vært gøy og sett..

Uansett, jeg og Malene sang From this moment med Shania Twain og spilte inn cd. Dvs amatørcd, ikke noe vi gav ut eller noe sånt – men bare for å ha minnene.. Da søsteren til Malene giftet seg i sommer, ville hun gjerne høre sangen vår i bryllupet sitt, så utrolig søtt. Vi var jo bare 13 – 14 år da vi spillte inn sangen.
Har vist den til noen av dere før, men tenkte å vise den en gang til – siden jeg har fått en del nye lesere. Hihi. Tenk så små vi var da, det var skikkelig stort for oss å få spille inn cd den gangen..

På denne versjonen synger jeg alene. Har en til, men får ikke til å laste den opp.. Malene synger to stemt på den, og hun er så flink! Skal se om jeg får det til senere!

video:lene from this moment

Hva synes dere? Rolf Ivar sier det ikke høres ut som meg i det hele tatt, men jeg var jo bare barnet da..
Har you raise me up også en eller annen plass, men den er "live" og jeg var såå nervøs, så den får dere ikke høre.. Hehe ..

Stor klem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg