Søndagstur

GOD MANDAGS morgen! I skrivende stund ligger jeg i sengen (enda) jobber og ser på den fantastisk deilige utsikten jeg har fra soveromsvinduet. Super start på dagen! Og så er det så fint når man kan ha hjemmekontor i sengen på morgenkvisten. Deilig! I tillegg får jeg gjort så fantastisk mye! Igår bestemte jeg og Malene oss for å være superduper søndagssportye, typisk at man bruker søndagen til å sløve inne hele dagen – så igår bestemte vi oss for og gjøre alt annet enn det. Så vi spente på oss treningsskoene og hoppet i treningstøyet og gjorde oss klar for tur. Startet med å gå fra Tjuvholmen til Majorstuakrysset, gjennom Bogstadveien, og det er bare helt fantastisk hvor fint det er i Oslo når det er høst. Åh. Da vi kom til Majorstuakrysset tok vi tbanen opp til Frognerseteren, og satte kursen mot Vettakollen. Og FOR en fantastisk utsikt over Oslo by. Nydelig. Hyggelig at man kan kombinere storbyliv med fjellturer i skog og mark. Love it! Planen var Vettakollen og Sognsvann, og alt i alt klarte vi å bruke hele 4 timer på turen vår, haha. DET var ikke planen, men gjorde uansett ingenting for vi hadde jo ikke noe annet vi skulle rekke. Så vi vandret rundt i ødemarka, ble kliiiisvåte og jeg fikk slengt busker i ansiktet titt og ofte, hahaha jeg leeer. (Malene gikk fremst, hehehe) Men vi hadde det så koselig. Avsluttet turen i halvmørket med en pølse til meg og vaffel til Malene på Sognsvannkiosken. Så utrolig hyggelig der oppe. Anbefaler å ta turen for de som ikke allerede har vært der. Deilig søndagstur! Vi satser på tur neste helg også, je! Fint ikke sant?! Nå må jeg fortsette med jobbingen her, sitter med 100 ting samtidig . . GØY! Senere skal jeg og Maria min på Nodee og spise, gleder meg! Og så skal vi på frisøren til Malene. Begge to – samtidig! Det blir kos. Ha en deilig mandag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg