Søndagssyssel

God søndag lovelies! Tenkte å stikke innom og tipse dere om verdens beste protein rundstykker, som er nydelige nystekte med smør, brunost og jordbærsylte – eller min favoritt ost, servelat og agurk. Alle synes jeg er rar som liker servelat, men det er jo så godt ♥ Med en kopp te til, så har du en perfekt lunsj, kvelds eller frokost.

Mums!

Dere trenger dette ♥

4 egg + 400 gram cottage cheese som dere blander med en stavmikser
2 ts bakepulver som dere blander i, sammen med litt salt
Til slutt har dere i 400 gram havregryn og lager rundstykker i passering størrelse. Disse skal stekes på 200 grader i 15-20 minutter

Jeg har ikke sett den enda, men alle jeg kjenner tipser meg om Exit på NRK nett-tv, så det blir det jeg skal gjøre i kveld! Har sett traileren og den ser råbra ut, så anbefaler dere å se den om dere trenger noe og følge med på. I går var jeg hjemme og så flere filmer, blant annet Hitch med Will Smith – elsker den filmen! Så det er også et søndags-tips ♥

Kos dere!

9 kommentarer
    1. De så utrolig gode ut! Tror du det er godt med gulrot i disse? <3 Har en pose jeg må få brukt, og det er jo så godt i rundstykker! Er det noe annet som burde tilsettes mer eller mindre av i så fall tror du? <3 Tusen takk!

    2. De så utrolig gode ut! Tror du det er godt med gulrot i disse? <3 Har en pose jeg må få brukt, og det er jo så godt i rundstykker! Er det noe annet som burde tilsettes mer eller mindre av i så fall tror du? <3

      1. Hei! Åh, takk! <3 Og ja – enig, det er litt det jeg har planer om fremover! Så koselig at du synes det – og sier det, det betyr mye 🙂 <3 Skal sjekke henne ut! Stor klem

    3. Hei Lene,

      Jeg må bare si at jeg elsker kjøkkenet ditt!
      Hvis du skulle gjort noe annerledes på kjøkkenet, hva ville det vært? (Ikke at du hadde trengt det da, men…) Hvordan er det forresten å ha et batteri til bad på kjøkken? Tenker med tanke på at man ikke kan bevege akkurat denne kranen. Har selv veldig lyst på akkurat den, men lurer på om jeg kommer til å irritere meg over at den ikke kan beveges. Hva er dine erfaringer?

      Ha en nydelig dag 🙂

      1. Hei! Oh, annerledes.. Hmm, ingenting akkurat på dette – men jeg har MANGE idéer på helt andre kjøkken, hehe 😀 <3 Jeg tror ikke denne er til badet?! Er den? Ha ha i såfall så ante jeg ikke det 😀 Men ja, det er veldig irriterende og ikke kunne bevege den, så ja – kanskje det er det eneste jeg ville endret på på kjøkkenet 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg