Søndagsregn

God søndag fininger! ♥ I dag regner det skikkelig i Oslo, det er da man kjenner på hvor bortskjemt man har vært med været i det siste. Jeg må jo innrømme at jeg synes det er litt deilig også jeg, for jeg koser meg så innmari mye hjemme! Startet dagen med et bad med kokossåpe i, og en deilig kaffe latte. Livet er fint når det regner også, det gjelder å se de små gledene!

Aesop favoritt + kokos shampoo og balsam ♥

Idag skal jeg bare tasle rundt hjemme, rydde, vaske klær, lage deilig middag – de tingene man ikke alltid er så flink til å gjøre når solen skinner ute. Godt å komme ajour til en ny uke! Jeg har både vært i Italia og Stockholm denne uken, så det var godt å komme hjem på fredag ♥ Jeg jobber med et spennende prosjekt, så derfor var jeg i Stockholm fra onsdag – fredag. Bodde på to helt fantastiske hoteller, som jeg skal dele med dere i uken som kommer. Stockholm er en så rå by, elsker å være der!

Jeg vil bare tipse dere om dette fantastiske sengetøyet som jeg fant på H&M Home her om dagen. Det er lin, og jeg elsker den delikate fine fargen – det passer perfekt til sengen, og gjør at soverommet får en litt mykere touch. Og når man vasker sengetøyet i kokos-skyllemiddel så sier det seg selv at det er HEAVEN å sove i. Igjen = små gleder. Men de er de aller viktigste.

(Og nei – jeg er ikke en av de som stryker sengetøyet sitt, he heeee)

Håper søndagen deres er fin, nå får jeg straks et lite spontanbesøk av Henriette, Egil og Noah – så kos med kvalitetstid med fine gjengen min!

14 kommentarer
    1. Deilig sengetøy! Og helt enig ed deg, stryker ikke sengetøy! Hvorfor gidde det, hehe? Hvor er hyllene over senga di fra?

      1. Veldig! Nei, jeg gidder ikke 😀 Ser dog finere ut da 😀 Hehe … De er fra “Meert” – kjøpt hos BySunde 🙂

      1. Hei, jeg kjøpte de hos Illums Bolighus – men kan ikke huske navnet! Vis de bilde, så vet de sikkert hvilke du mener 🙂

    2. Hei! På garderobesalget ditt – kommer du til å selge den gule malene Birger kjolen din? ❤️❤️

    3. Jeg synes du er en helt kick-ass dame som har et nydelig hjem (som du har designet selv) og fantastisk fin klesstil. blir så inspirert av hvordan du setter plagg sammen. I tillegg beundrer jeg ståpåviljen din med trening og at du fremstår så glad og positiv. Det gjør noe med folk man møter. For noen kan det smilet ha alt å si. Også må du huske på da at selv om du klarer mye og har fått til a hell of a lot, så er virkelig lov å ikke være flink pike hele tiden. Håper du har noen som kjenner den virkelige Lene (og det virker jo veldig slik) som viser at de setter pris på den du er og ikke alt det ytre som vi ser og kommenterer at vi setter pris på. Klem til deg!

      1. ÅÅÅ, fine Ragnhild. Tusen tusen takk for nydelige ord! Dette gjorde dagen enda GLADERE <3 Så utrolig snill du er som tar deg tid til å legge igjen en sånn kommentar til meg. Mine nærmeste kjenner meg på godt og vondt, og er så glad jeg har de i livet mitt – de er virkelig GULL <3 Stor og god klem til deg, ønsker deg en fantastisk uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg