Søndagsmood- og god mat

♥ For en ordentlig kosete søndag. Jeg og Levi bare slapper av hjemme i regnværet. Hvilepuls. Godt å tråkke rundt i tøflene, ha på joggis og gå uten sminke. Ikke tenke på noe! Når jeg var i Bergen spiste jeg lunsj med fineste Kari, og ble så inspirert av det vi spiste, så nå har jeg laget det selv her hjemme. Til lunsj idag har jeg spist rundstykker med pesto, spekeskinke, grønnsaker og parmesan. Og i skrivende stund sitter jeg og gomler i meg kanelboller til den store gullmedalje. Med te til. Kos altså, og utrolig godt med sånne dager.

Annonse
Fria Havre ♥

Har laget en liten videosnutt til dere, så kanskje dere får litt inspirasjon til et godt måltid.

Både de glutenfrie rundstykkene, og kanelbollene til Fria smaker supergodt! Tok begge ut av fryseren tidligere idag og kanelbollene snek jeg inn i mikroen noen sekunder, veldig gode og enda bedre litt varme. Husk at produktene ikke bare er glutenfrie, men laktose- og melkefri! Magen har holdt seg ganske så stabil etter at jeg begynte å legge disse produktene inn i kosten, hurra så glad jeg blir!

God søndag videre ♥

4 kommentarer
    1. Hei Lene!
      Dette blir en kommentar som ikke har noe med innlegget å gjøre, men håper du allikevel vil svare.

      Jeg har et vanvittig dårlig selvbilde, og sliter veldig med å se meg selv i speilet, og ikke minst kle meg så folk ikke ser fettet på magen og på hoftene. Det er utrolig slitsomt å hele tiden gå å tenke på hva andre tenker om meg og min kropp, og jeg får bare lyst å gråte når jeg ser meg i speilet.

      Jeg skal snart i en bursdag til en venninne, og har så innmari lyst til å kle meg i noe superfint, der jeg slipper å dra ut stoffet fra magen for å skjule fettet(om du skjønner), både når jeg står og sitter, og jeg vil ha noe som på en måte allikevel får fram figur, men ikke valker. Jeg er omtrent 180 høy, og veier ca 75 kg, og er 22 år. Siden du er så flink til å kle deg, så håper jeg du har noen gode tips både til selvtillit, selvbilde og bekleding. Kunne du også kanskje skrevet et innlegg om hvordan man skal kle seg etter sin figur? Alt fra tynne til tykke jenter? Hadde satt stor pris på det!

      Du er et vanvittig stort forbilde for meg, og jeg leser bloggen din hver dag!

    2. Hei Lene! Vet du har handlet mye fra etsy tidligere, og lurte på om du har noen tips når man skal bestille derfra? Har en farmor som blir 85 år, og vil gjerne gjøre litt ekstra stas på henne. Er det slik at så lenge totalprisen er under tollgrensen, da er det ikke noen tillegg som må betales? Hvor mye må man betale i frakt? Og har det vært lang ventetid på de tingene du har bestilt tidligere? =)

      Ønsker deg en fortsatt fin dag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg