Søndagskvelden

Kom nettopp inn igjen etter en 3 timers middag/skravle/latterkrampe date med fineste Mariami. Hun kom hjem fra Kroatia på fredag, og nå får jeg ikke sett henne på 3 uker, så vi måtte ta oss tid til litt kvalitetstid. Det ble Olivia her på Tjuvholmen atter engang, så glad i det stedet der, spesiellt når man kan sitte ute i solen og varmen. Summernight! Dette vil jo da si at jeg enda ikke har klart å begynne på pakkingen, så jeg får sette igang med en gang her. Å pakke ned tingene til flyttingen får jeg heller bare utsette . . . Se søteste da! Idag ble det noe så enkelt som blondekjolen min fra Gina, fin på en sommerdag som dette. Spørs om den blir med i kofferten til Maldivene ja  ♥ Briller fra Le Specs // Sko Zara // Veske Cubus Håper dere får en herlig søndagskveld. Nå må jeg skyndte meg å pakke, skal tross alt opp klokken 05 i morgentidlig for å rekke flyet mitt! Gjett hvem som ikke kommer til å få sove . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg