Søndags kos!

Da er vi vel hjemme, har fått pakket ut, dusjet og er klar for en skikkelig kosekveld.
Idag har jeg kjøpt The proposal som jeg har sett en gang før, og som jeg ELSKET. Så i kveld blir det romantisk komedie, hihi.

Siden vi har vært vekke en uke, var det ikke mye å skryte av i kjøleskapet – så jeg måtte improvisere litt.
Kan jo kalle den for Lene's pølsetacogryte? Hehe, noe sånt.

Du trenger:

Pølser
Løk
Mais
Potetmos
Ost
Tacokrydder

Stek pølser sammen med løk, ha i tacokrydderet, legg i en ildfastform.
Strø mais og ost over.

Stekes på 200 grader til osten er smeltet.

Litt skummelt å gi dere denne "oppskriften" i og med at jeg faktisk ikke har smakt den selv enda. Men den lukter og ser utrolig god ut! Jeg gleder meg.

Kos dere i kveld.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg