Sommersøndag

Hei ♥ Jeg har krøllet meg godt til rette i sofaen med hjemmelaget iskaffe (kosikosi!) og tenkte å komme med en liten oppdatering til dere fininger. Er så glad fordi dere likte treningsvideoen min til tross for at den er veldig hjemmesnekret – så elsker jeg de øvelsene der. Og det virker det som dere gjør også!

I Oslo tror jeg vi er inne i 4 uken med sommer – det er helt utrolig hvor heldige vi er! Bukse og jakke er et ukjent begrep for meg i disse dager, og jeg nyter å tasse rundt i deilige, lette kjoler, skjørt, bikini og sommerklær! LYKKE ♥

I uken som har vært har jeg solt meg og badet på Tjuvholmen sammen med Marie, jeg har slappet av og kost meg hjemme de fleste kveldene, har vært i hundebursdag/grillparty, på hyggelig brunch. Jeg har hjulpet til – og stylet leiligheten til Egil og Henriette, og masse annet hyggelig! Er så mye som skjer i løpet av en uke, og spesielt når været er så fint som det er.

En glad frøken etter noen timer soling og bading på Tjuvholmen. Etterfulgt av mat og hygge på taket av LingLing. Kan anbefales ♥ Settet er fra Bik Bok (Elsa Holsk sin nye kolleksjon) Er så skjønt! Håper uken deres har vært deilig – nå skal jeg pakke bagen og komme meg ut i den deilige solen, sengetøyet er til vask og det er ingenting som slår å legge seg i nyvasket sengetøy etter en lang dag. Gleder meg allerede! + jeg har en svær godispose som skal nytes! Men først skal det bades og soles.

Nyt dagen, fininger ♥

5 kommentarer
    1. Hei! Pent antrekk!
      Følger deg på insta og så du delte et par høye sandaler for ikke så lenge siden. Lurte på om du kunne dele det i et innlegg her og skrive hvor de var fra. De var såå fine! <33

    2. Herlig med slike sommerdager, nyyyter!!

      Hvilken mobil har du forresten nå og hvordan redigerer du bildene med den? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg