Sommersalg hos Coverbrands!

Vil bare opplyse dere sminkeglade jenter der ute i Norges land, om at Coverbrands har sommersalg nå! Med rabatter fra 20-70 %!! Hurra hurra, det er jo sånt vi liker vel? Jo billigere, jo bedre. Linken til salget får dere her. Mine egne favoritter fra salget er denne øyenskyggen fra The Balm. Den har så mange fine farger, og den sorte er min favoritt. Den bruker jeg alltid når jeg skal ut på byen. Og faktisk så bruker jeg den helst som en tykk “eyeliner.” Det geniale med den øyenskyggen her – er at den kan blandes ut med vann, og da får den en helt annen konsistens. Alltid kjekt for en jente og ha en / eller flere gode øyenskygger i sminkevesken! Denne highlighteren bruker jeg også hver eneste dag. Jeg bruker den både som highlighter på kinnbeina, og som øyenskygge på hele lokket. HVER eneste dag altså, den er virkelig fantastisk. Og et must i min sminkeveske! Her har jeg brukt både highlighteren og den sorte øyenskyggen fra The Balm. Noen andre som liker disse produktene? (Innlegget er reklamebasert.)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg