SommerOslo og energipåfyll deluxe

Hei! ♥ Fra torsdag har jeg som dere vet hatt besøk av Henriette, babyElliot og Egil. De er ikke bare  bestevenner av meg, men også familie, det blir litt sånn når man knytter seg til sin indre kjerne.  Hvert minutt sammen med de gir meg lykkefølelse og masse energi, jeg savner de allerede. Så tomt her uten de, men gud så fine dager vi har hatt sammen. Elliot har blitt 6 mnd og er verdens skjønneste bebis, bare smiler og er helt nydelig. I Oslo er det sommerfølelse om dagen, vi er så heldige! Tross for nydelig vær så har jeg klart å dra på meg en forkjølelse, så sitter nå med en varm kopp overfylt med ingefærvann! Det får gjøre susen sier jeg bare! Syk nå har man ikke tid til. Om under en måned er det avreise! Først på familietur med hele familien som jeg har arrangert (12 pers) og det er  hemmelig til hvor, blåtur. 3 juni drar jeg direkte fra tur med familien til NYC. Jeg begynner å grue meg! Gleder meg og men det er veldig mixed feelings. Utfordringer på straks arm nå snart, puh

Ville dele noen bilder fra de siste dagene.

Bebi! Elsker han der ♥Vakreste Henrimin!! ♥

Gabrielle hadde bursdagsfeiring i helgen og i den anledning ble det fletter og gul kjole fra Zara.

Og blazeren er en nydelig favoritt! Fra Mango, kombinert med Levis jeans og sko fra ACNE.

♥ Håper dere får en fin tirsdag og frionsdag i morgen! Kjærleik!

26 kommentarer
    1. Så fresh og fin på håret hvilke frisør og hva slags behandling/hva velger du når du er der?
      Jeg har ikke funnet den perfekte looken ennå, men ditt hår er så inspo!

      1. Tusen takk 🙂 Meraki Studio, går til Cathrine. Hun striper og har i kaldt skyll, veldig flink <3

    2. Skjønner at du gruer deg til NY, men ikke tenk at du må bli der for lenge osv. Reis hjem etter en uke hvis du vil det, eller etter 3 måneder hvis du vil det. Ta en dag av gangen, og tenk på det som en positiv utfordring ❤️.

      1. Det er helt sant. Det som er magisk er jo at jeg selv kan føle på og bestemme hva jeg ønsker 🙂

    3. Hei! Jeg husker du skrev om duftpinner eller håndkrem(?) fra Ecoya med kokoslukt som var vanskelig å få tak i. Har bestilt det fra Lyko flere ganger 😀 Dersom du ikke har funnet de igjen! Ser at de ikke har den med kokos i håndkrem, men duftlys/pinner. Kan likevel anbefale den som lukter lychee – superdigg! Ville bare tipse <3

      1. Hei, ååå det visste jeg ikke. Så bra, tusen takk for tips snille! Har kremen men er tom for duftpinnene! <3

    4. Blazeren din er så fin Er det lov å spørre hvor du har kjøpt den? Du er råtøff som reiser til NY, og jeg er sikker på at du kommer til å være glad du gjorde det i ettertid

    5. Det er ikke ofte jeg kommenterer på blogger lenger, men når jeg først gjør det så merker jeg at kommentarene mine ikke blir godkjent? Det skjer kun på din blogg. Er det noen grunn til det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg