Sommerlig inspirasjon

Ikke lenge til ferien står for tur for de aller fleste – og med det kommer “prepping” .. Selv driver jeg med full innspurt på alle prosjekter i form av samarbeid, regnskap, klessalg, salg av bil og så videre. Er så deilig å pakke kofferten med god samvittighet og vite at man har full kontroll på alt hjemme til man kommer tilbake. Det er da man vet at det er ordentlig sommerferie ♥ Så får man liksom et siste dryss av motivasjon og gjennomføringsvilje når man vet at ferien snart står for tur, er dere ikke enig?

Kveldene bruker jeg til å titte litt på nett etter nye bikinier – og wedges (som er mitt favoritt skotøy denne sesongen) trener, og spiser sunt! Gleder meg allerede til å pakke kofferten til ferie – men av og til trenger jeg å se tilbake på hvilke antrekk jeg har hatt på meg tidligere, rett og slett for å åpne øynene litt for hva jeg kan pakke, hva jeg kan sette sammen, kombinere – for det er det lett å glemme når hodet er opptatt av alt annet! Favoritter hos meg for sesongen i år er nok mest søte kjoler, og skjørt, kombinert med enkle basic t-shirts, stråvesker, hatter, accessories, mye mønster, blomster, blonder, hårbånd.. Listen er lang, alt er jo favoritter når sommeren kommer ♥ Det er jo virkelig da man orker å gjøre en “effort” på klesfronten.

Nå er det alt for lenge siden jeg har samlet sammen en antrekks-post med et sammendrag av antrekk slik dere forhåpentligvis kan bli litt inspirert. Og dere ville jo har mye mer antrekk, så her kommer noen av mine favoritt-antrekk og kombinasjoner for sommeren!

Alt som er hvitt – er gull til sommerbrun hud. Her er mine favoritter ♥
– Delikate kjoler med blonder, prikker, mønster generelt. Skjorter, skjorte-kjoler, sett med kjole og topp, maxi kjoler.. Jeg elsker å kombinere hvitt med hatt. Det gir en skikkelig følelse av sommer. Wedges er også, som dere vet – en favoritt, og gjerne med belte til kjolene. Alt dette kan pyntes både opp og ned, spørs helt til hvilken anledning.

Gult! Tørr å gå med gult. Det er fresht, litt annerledes og bare god stemning!
– Noen av mine favoritter her er skjørt og bluse sammen som sett, skjørt kombinert med korte topper eller basic t-shirt, kjoler, jumpsuits. En ordentlig glad´farge som passer helt nydelig til glødete sommerhud!

And wait – “what a surprise” … Sa noen leopard-mønster??? Det er vel det jeg er mest kjent for i vennegjengen. At jeg nesten alltid går med dyreprint, hihi. Men det er jo så fresht!
– Best å kombinere med en helt enkel farge, eller en helt basic t-short / singlet, eller bare ha det på seg ene og alene i sin helhet.

Mønster, print og farger. Det slår aldri feil! Fresht, fargerik, playful!Det var det for denne gang – så håper jeg at dette kan bidra litt på vei når du skal pakke kofferten din for ferie. Det aller beste når det kommer til pakking er jo å planlegge alle antrekk på forhånd, slik man ikke sprenger kofferten omtrent på hver reise, slik som jeg gjør …….

22 kommentarer

Siste innlegg