Sommergjesten

Hei hopp skjønne mennesker! Idag har jeg vært ute på Giske (øy utenfor Ålesund) og hatt to intervjuer til sommerprogrammet vårt som sendes i Juli. Giske er jo fantastisk fint i seg selv, og vi var litt heldige med været. Ihvertfall rett før vi skulle til å filme. Ingen overraskelse at det begynte å regne så smått når intervjuene var i gang, men temperaturen er herlig da. Hei hei – koselig ikke sant? To strandstoler i en aldeles “flott” farge, med herlig bakgrunn. Kan jo ikke bli mer sommerlig enn det? Jo.. Visst sola stod på himmelen. Hit skal jeg i allefall og bade når det blir varmt nok til det! Idag har jeg intervjuet blant annet Rikke Lie, hun er jo bare verdens skjønneste og gladeste person! Man blir jo så positiv av å ha sånne mennesker rundt seg! Hun er en fantastisk artist, sjekk ut bloggen hennes her. Så måtte jeg jo selvfølgelig ta litt outfit bilder mens vi først hadde rigget oss til bland kuer og strender, og det som hører landet til 🙂 Skjørt Cubus / Jakke og Topp BIK BOK -Dagens detalj, my beloved watch. Casio fra klokker.no (Reklamebasert lenke) Nå er det middag i full fart, og deretter møte resten av kvelden. Når skal jeg egentlig få tid til å pakke kofferten? HYL!! 3 dager igjen. AAAH JOY! Fikk forresten telefon fra pappa idag, der jeg fikk beskjed om å ta med TO TUBER KAVIAR, haha, jeg må le – han er jo så søt. Selvfølgelig skal jeg pakke med meg to tuber kaviar, jada 🙂 Ha en herlig ettermiddag! Har forresten ordnet en EBAY guide til alle dere som lurte! Les innlegget mitt HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg