Sommerfugler i magen.

Nå har vi nettopp sett villdyrlegen på Tv2, ble så forferdelig lei meg
da de skulle fange giraffen for å selge den, og så døde den. Uff, får helt vondt av sånne ting.
Jeg elsker dyr, de er så uskyldige – og ingenting er verre enn når de lider, eller går bort..
Snufs, litt emosjonell på en søndagskveld, jeg skal aldri bli dyrlege.
Alt for følsom til ett sånt yrke, huff. Nå sitter jeg her med litt sommerfugler i magen, vet ikke om jeg
gleder eller gruer meg.. I morgen skal jeg nemlig på radio for første gang.
HJELP, er det noe jeg hater – så er det min egen stemme (!)
Radio Ålesund har nemlig moteuke hele neste uke, og skal snakke med
eksperter fra forskjellige butikker o.l og bloggere, blant annet meg – som er først ut.
Okei, jeg gruer meg. Kommer sikkert til å få fullstendig blackout.
Om det ikke blir totalt katastrofe, kan det hende jeg deler intervjuet med dere.. Men bare kanskje.. Nå skal jeg og elskling se The Break Up, elsker den filmen.
Ha en herlig kveld.

Jepp, jeg har vært og jogget idag.. Motivasjonen kommer sakte men sikkert.

Herlig kveldsmat..

Etterfulgt av en stor skål potetskruer, atfer eight og brus..

Ønsk meg lykke til i morgen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg