Sommerfugler i magen

Hei leserene mine! Kom nettopp inn døren hjemme, etter 3 fantastiske dager i Bergen. Veldig vemodig å reise derfra, men man må jo tilbake til hverdagen på ett eller annet tidspunkt. Helgen har vært fylt av fine folk, fest, avslapping, jaquzzi, god mat, båtturer og rett og slett BARE kos! Har hatt det så fint. SMILE! Og nå går jeg rundt her med sommerfugler i magen, ikke fordi jeg gleder meg.. Men fordi jeg GRUER meg ihjel til kveldens tvsending, og første episode av “Folkets 4-stjerners middag..” Nesten så jeg er litt kvalm av hele opplegget, haha! Vet ikke om jeg tør å se på selv faktisk. Håper dere vil følge med da, ikveld på TVNorge kl 19.30! Jeg lover dere, det blir knising og tull HELE episoden, hjelpe meg så fnisete vi var den kvelden, haha. Alle fire var jo ganske spent, og nervøs – så jeg tror nok det er grunnen til mye latter og at vi endelig turte å slippe oss litt løs.. Nå skal jeg lage salat til lunsj. Med kylling, asparges, sopp, løk .. MM! Can’t wait, jeg er rett og slett skrubbsulten!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg