Sommerens festivalstil 2012

GOD KVELD ♥ Jeg og Rolf Ivar er i full gang med forberedelser til DEN kosekvelden. Vi snakker indrefilét, gulrot/løk stuing, baktpotet, doughnuts, smågodt, film og sofakos! Åh, det gledes kjenner jeg. Jeg har en ny konkurranse til dere! Hurra hurra hurra! Libresse arrangerer  i perioden 25. juli og i 7 uker en fotokonkurranse som heter “Sommerens festivalstil.” I konkurransen er det mulig å vinne kule premier fra blant annet Nelly.com ved å dele sine bilder om festivalstil via Instagram ved å bruke hashtag “BeTwisted.” Det er også mulig å dele bildene via en Facebook app for konkurransen på Libresse Norge sin Facebook page her.  Her er mitt festivalantrekk som jeg hadde på Rihanna i Holmenkollen. Og her er mitt favoritt festivalantrekk som muligens vil bli kjøpt inn til neste festival! Shorts Runawaydreamz // Briller – her // Converse – her // Topp – her // Caps – her Last opp ditt festivalantrekk på Instagram, eller facebooksiden til Libresse, og du er med i trekningen av coole premier!! Heia, heia, heia! Lykke til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg