Sommer kommer

Annonse

Hei fra en Lene som endelig har slengt seg på sofaen! I dag har vært en fin søndag, med en meget vellykket pop-up shop etterfulgt av middag med jentene i solen på Olivia. Helgen har vært veldig fin, og nå gleder meg til en ny og fresh uke med trening og sunn mat. Den balansen er så viktig. Nå koser jeg meg med godis og iste, og i morgen er det tilbake til treningsøkter, proteiner, deilige salater og glutenfri rundstykker for å nevne noe ♥

Siden sist jeg skrev trenings post, har jeg fått trent gjennom Youfit sitt skreddersydde treningsprogram, i tillegg til at jeg kjører noen egne Lene-økter med øvelser jeg selv liker ekstra godt. Til oppvarming eller kardio innimellom styrken, kjører jeg alltid trappe-maskinen som jeg har blitt så glad i. Deilig når man får variert treningen litt! Treningsprogrammene til Youfit er blitt en favoritt da jeg får trent gjennom hele kroppen på en økt, det er deilig. Føler jeg får maks utbytte da.

Veiledning, gjennomføring og resultat er det man trenger for å holde på motivasjonen.

Som jeg skrev for en måneds tid siden, så synes jeg Youfit sin helsepakke er helt super, og man får så latterlig mye for pengene. Det hjelper deg virkelig i gang, både med trening, kosthold, du får annen nyttig info, oppskrifter, et aldri så lite “kick” i rumpa og motivasjon til og komme i gang. Ikke alltid lett å ha fokus på alt samtidig og det verste er jo når man surrer rundt på gymmet og ikke helt vet hva man skal gjøre for å få best mulig utbytte av treningen. Nå er jo snart sommeren her, og det er jo perfekt og teste dette før man tar seg en velfortjent ferie. Siste innspurt nå ♥

Deilig å få litt hjelp til å komme i gang!

Når man trener aktivt, og spiser sunt, får man automatisk mer energi og bedre nattesøvn. Så er det jo selvsagt super gøy å se forandringene på kroppen. Den siste måneden merker jeg selv bare hvordan feks rumpa mi har forandret seg, og det er jo både styrkeøvelsene og kardio øktene med trappe-maskina som har gjort susen. Er så gøy å se at kroppen forandrer seg når man gjør styrke, blir strammere, og sterkere. Og det gir jo kjempe mersmak!

Dette skreddersydde programmet får dere levert innen 3 timer, og dere får det fra 549 til 499 ved å bruke denne koden ; lene499. Og programmet inneholder ALT du trenger for å komme i gang før sommeren. Programmet får du bestilt her. Da må du bare legge inn litt info, samt ønsker og mål for tiden fremover.

Lykke til med ditt nye treningsprogram, og deilige, sunne oppskrifter ♥ Her kommer noen motiverende treningssanger også, så har du alt du trenger til i morgen, LETS GO!! Lemaitre – Higher, Arizona – Ain’t Gonna Leave, Armin Van Buuren – Another You, Alan Walker – Tired, Arizona – Oceans Away (Vicetone Remix,) Sia – Never Give Up, Salazar – Mamá, Miley Cirus – Malibu

13 kommentarer
    1. Hei Lene:-)
      Har du tapeextensions? Isåfall, korleis er det i forhold til trening? Må du vere forsiktig i forhold til festa, og må du dusje rett etterpå, evt føne det tørt? 🙂

    2. Glutenfri er ikke sunnere enn med gluten! Noen reagerer på gluten og det er helt ok – men helsemessig er det ingen større fordeler å leve glutenfritt :-)) klem

    3. Ble det noe klær igjen fra pop-up salget? Kunne du evt. solgt de her på bloggen eller tise/shpock/letgo? Jeg hadde sååå lyst til å ta turen, men måtte i barnebursdag til nevøen til kjæresten 😛

    4. Så ked af, at bloggen er blevet så upersonlig. Veldig få innlegg med dybde og fra dit virkelige liv. Faktist kommer i forhold til tidligere sjældent nye innlegg, da det meste er blevet til annoncer. Føles lidt som du er lei af at blogge, og kun gør det af pligt. Kedeligt, da jeg i flere år har elsket at læse din blog

    5. Mottok akkurat helsepakken min og gleder meg til å begynne 🙂
      Har valgt å fokusere på utholdenhet og styrke på treningssenter og trenings oppsettet ser veldig bra ut! I tillegg er jo måltidene mer fristende enn det jeg spiser til vanlig 😀

      Ser frem til å begynne imorgen og håper på like gode resultater som deg <3

    6. Hei!
      Føler du at du måtte kutte gluten 100% eller spiser du fortsatt det i små mengder? Jeg spiser typ litt gluten og litt uten, vet ikke om det er bare bortkastet…

      1. Anbefaler å skjekke blodprøver iallfall. Før jeg fikk påvist cøliaki prøvde jeg en periode å kutte ut litt gluten, uten hell. Det tok iallfall 1 år før magen var normal 🙂 dersom dere tror dere kan ha allergi må dere spise som normalt før utredning.

    7. Hei Lene! Det er noe jeg har lurt på lenge når det gjelder deg. Noe jeg synes er ekstremt beundringsverdig! : )
      Du er så positiv og glad, og virker tvers igjennom lykkelige, og dette er virkelig noe jeg selv savner i mitt eget liv.
      Jeg er i starten av 20 årene, og har kun meg selv å passe på. Enda så bekymrer jeg meg mye, overtenker, stresser for mye, og jeg synes det er en kamp hver dag å tenke positivt framfor negativ, når de « dtitttankene» kommer absolutt hver eneste dag. Hele tiden.
      Så kom gjerne med tips til hvordan man skal tenke, pga der er jeg fullstendig på bærtur.
      Stor klem! Du er rå : )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg