Something with squash in it

HEI dere ♥ Trygt hjemme fra fjellet, etter en nydelig og veldig morsom helg med jentene! Vi har hatt så fint vær mens vi har vært der, stod på slalom igår, og var på afterski både fredag og lørdag, puuh sånt blir man sliten av, hehe.. Men vel verdt det, og veldig godt å komme hjem igjen selv om det selvfølgeli er trist at man ikke skal være flere dager sammen. Vi var 7 jenter tilsammen, Helen, Malene, Ana, Martine, Silje og Ragnhild – skikkelig godgjeng ♥

Nå skal jeg pakke til Dubai – avreise imorgen – hurraaa som jeg gleder meg. Og resten av kvelden skal jeg bare kose meg under dynen på sofaen med Mario og en god film. Drar ikke før 17 imorgen ettermiddag, så får gjort en del jobb før jeg drar avgårde. Tenkte jeg skulle dele en nydelig rett med dere, venninnen min Ragnhild er superflink å lage mat, og igår lagde hun noe heeelt himmelsk til oss. Måtte lage det til lunsj når jeg kom hjem idag.. Mm.

Uten navn-71Dette trenger du //

Kylling
Squash
Løk
Sopp
Fløte
Salt & Pepper
Kan også adde bacon, og bytte ut squash med spaghetti.

Uten navn-68 Uten navn-69
Skjær squashen i tynne strimler, slik de blir litt spaghettiaktig, la de “tørke” litt i ovnen mens du forbereder det andre. Dette pga mye vann, og når det skal blandes med fløten er det best om det ikke kommer så mye vann. Så tørk de litt, men ikke for mye. Mens squashen er i ovnen, steker du sopp og løk sammen, legger det til siden og steker kyllingbiter med salt og pepper i pannen. Bland alt dette + squashen sammen med fløte, og la det koke en liten stund til fløten blir tykk. Smak til med salt og pepper. Jeg eeeelsker jo fløte, løk og sopp sammen fra før av, synes det er en amazing kombo, og med squash og kylling ble det bare helt himmelsk! Takk for inspo Ragnhild ♥

collageUten navn-70
And enjoy ♥ Like god til lunsj som til middag.

6 kommentarer
    1. Dette så virkelig himmelsk ut 🙂 Men hvor lenge hadde du squashen i ovnen og på hvilken temperatur? Denne skal jeg lage en av de nærmeste dagene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg