Something red

Her om dagen var jeg og kjøpte meg en bukse/tights på H&M. I RØD! Så idag måtte jeg bare teste den ut. Fra H&M divided. Kun 99,- !! //  Blazer, t-shirt & veske fra BIK BOK /// Sko J.C Ringer fra madlady (utsolgt) & smykke herfra. (Annonselink) Ellers har vi låst oss inne i styggeværet. Fysja meg, nå er høsten her for fullt. Jeg tør ikke gå utfor døren. Bortsett fra litt tidligere ikveld, da vi var ute og letet etter blits til kameraet mitt. Fant ikke noe som passet, så får søke litt på nett. For nå er det på tide med litt BEDRE bilder synes jeg. Vi har forresten hatt kvalitetstid i jaquzzien idag TITTEI!! Akkurat her var det faktisk opplett, selv om vi ønsket at det skulle regne og blåse, mens vi kunne sitte og kose oss i 38 grader. Balsam for sjelen var det ihvertfall. Nå er det kosekveld med tvtitting. Håper dere nyter høstferien deres? Hva gjør dere egentlig?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg