Something old, something new

Idag startet jeg dagen med ett møte sammen med min nye salgsjef og kollega Lene. Ja, Lene og Lene.. Vet ikke helt hvordan vi skal løse det, Lene 1 og Lene 2, Lene B og Lene O? Jaja, vi finner nok ut av det. Veldig lærerikt, jeg kjenner jeg klør i fingrene etter å begynne i den nye jobben. Mye spennende som skal skje fremover. Etterpå spiste vi en bedre lunsj, nærmere bestemt vårruller for min del. Det er så fantastisk godt. Og ellers har jeg brukt resten av fridagen min til å svare på litt mailer og diverse. Fint å få unna litt kontorjobb også. Se de nydelige blomstene jeg fikk hos min kjære Henriette. Tusen takk søta! Skjørt og min absolutte favorittveske akkurat nå, fra Zara (Love the colours..) Topp BIK BOK / Smykke Aldo. Og så har jeg jo fått shoppet litt idag også da. Selv om jeg egentlig burde spart, i og med at London nærmer seg med stormskritt! 4 dager igjen! Ankelskjørt fra Gina Tricot / Topp BIK BOK / Kjole BIK BOK Hvit shorts fra H&M / Army grønn shorts fra BIK BOK. Herlige plagg i herlige farger til sommeren! Nå skal jeg diske opp meg hjemmelaget pizza a la Lene, mmm ..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg