Something new for my wardrobe

Handlet litt idag også, vil ha masse farger til ferieturen! Alt er fra Cubus. De sterke fargene fortsetter utover høsten også, så det er visst bare å fylle opp skapet med freshe fine farger! Var forresten også på filmskred tidligere idag. Jeg elsker jo å se film, så jeg benytter meg gjerne av sånne tilbud. Både The Blindside og Yohan Barnevandreren er veldig sterke filmer synes jeg, utrolig bra. Chloe anbefaler jeg og se, den er helt crazy! Harry Potter måtte jeg selvfølgelig ha! Elsker de filmene der. Ikveld skal vi på grillfest sammen med gode venner, så blir det en liten tur på byen. Håper dere har det fint! God helg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg