Something new for my skin

Jeg har fått en helt ny favoritt til ansiktet mitt! Det er en spray som jeg bruker istedet for ansiktskrem. Så oppfriskende og deilig! Den er fra Coverbrands, og Ole Henriksen – og dufter kjempegodt. Dere finner den ved å klikke dere inn her. Denne bruker jeg etter at jeg har dusjet / og etter at sminken er fjernet. Trenger ikke mer enn 2-3 spruter :-* I tillegg kan man også bruke den utenpå sminken, slik at den holder seg lengre. Perfekt for en kveld på byen med andre ord. Siv Hege fra Coverbrands har anbefalt meg å sette den i kjøleskapet, så får man en ekstra kjølende effekt, har ikke kommet så langt at jeg har fått testet akkurat det enda, men høres fristende ut. Og litt kaldt, men heii – man våkner jo ihvertfall om morgenen. Her har jeg nettopp sprayet på litt, blir litt blank en liten stund – men den tørker superfort. Så sminke deg kan du nesten gjøre med én gang! Hurra! :-* Håper dere har en strålende søndagskveld, jeg for min egen del er litt smånervøs . . Husker dere da jeg var med under innspillingen av Petter elsker Mari tidligere i høst?! Veeeel, jeg har fått beskjed om at jeg er med i episoden som skal sendes idag, og jeg kjenner det bygger seg opp med litt nervøse sommerfugler …. Siden vi ikke har TV2 bliss, tar jeg med meg en STOR pute ( faktisk den største jeg finner) og springer opp til Tone og Daniel .. Håper jeg er nogenlunde meg selv, husker jeg var ganske nervøs den dagen … Så om du har Tv2 bliss, kan du gjerne ta en titt på kveldens episode kl 20.30. Og det er ikke lov å LE 😀 (Deler av innlegget er reklame)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg