Something new

Igår hadde jeg besøk av Marianne, som veiledet meg litt ang hvordan øyenbrynene mine burde være. Og jeg lærte kjempe mye av henne. Hun klippet, skjærte, nappet, tegnet de på og formet de, og jeg ble veldig fornøyd. Selvfølgelig er det litt uvant, men det måtte absolutt til! Så takket være henne, har jeg lært meg å “sminke” de ordentlig. Må nok la de vokse litt til, før jeg får de farget osv. Hva synes dere ? Hun drar gjerne hjem til folk for å hjelpe. Og hun tar 350,- Vel verdt pengene synes jeg, for jeg ble ihvertfall klokere på hvordan de burde være. Rammer ansiktet mitt mye bedre inn synes jeg. Om dere lurer på noe, er det bare å kontakte henne på bloggen eller på mail. Nå drar jeg på jobb, og senere skal jeg og elskling ha kvalitetstid. Glede. Har ikke fått øvd meg skikkelig på å lage brynene perfekte helt enda, men øving gjør mester. Marianne fikk de ihvertfall til akkurat sånn jeg vil ha de. Kjole H&M // Sko Jessica Simpson. Jeg har ikke tenkt å gå i de skoene på jobb, men følte bare for å pynte meg litt for dere hjerter. Ønsker dere en herlig dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg