Something new

Uten navn-9

Denne lille, fine saken ble med hjem i kofferten fra New York. Det var på høy tid at jeg ordnet meg en skikkelig lommebok med god plass nå, kan ikke huske sist jeg hadde en stor en som dette. Er så digg, her får jeg til og med plass til iphonen min! Veldig enkelt når man ikke orker å drasse på veske, mobil og lommebok er jo som oftest det man trenger når man skal ut en liten tur. Og fargen kunne vel ikke blitt mer riktig til meg.. ♥ Hehe, meg og beige altså.. Håpløst.

Uten navn-10 Uten navn-11Var den ikke fin? Gleder meg til å ta den i bruk ♥ YSL må være en et av mine favorittmerker, de har så ufattelig mye fint, og så synes jeg produktene skiller seg ut fra alt det andre. Lovelove!

9 kommentarer
    1. Skulle hatt meg en ny lommebok jeg også. Den jeg har nå er en slitt Bjørn Borg (falsk utgave) som jeg fikk av mamma for noen måneder siden. Betalte du mye for denne? Kanskje du kunne ha skrevet et innlegg om tips til forskjellige lommebøker – et såkalt luksus VS budsjett innlegg. Er sikkert mange som ønsker seg luksusvariantene, men så er det gjerne noen som ikke har råd til det også, men som vil ha noe som ligner. Jeg skulle hvertfall ha likt å fått noen tips. En ny lommebok står sterkt på ønskelista nå, foråsidetsånn 😛

    2. Kjempefin lommebok :-)Jeg reiser til Ålesund for første gang i helga. Skal ligge på det hotellet du tipset om tidligdte. Waterfront eller noe? 🙂 har du tips til gode restauranter? selger de god sushi/aasiatisk mat en plass?

    3. Helt nydelig lommebok, passer stilen din utmerket 🙂 En klassiker du kan ha i mange mange år uten å bli lei.Har vært gøy å lese bloggen din på mange reiser den siste mndn, men kjenner jeg håper du tar i et lite tak og kjører på som du gjorde etter tilbakemld-runden din. Bloggen din er kjempebra, men da var den helt fantastisk inspirerende og gøy og lese! Håper du tar med deg velmente ord, og kjører på med energien du hadde da. For er det noe du kan så er det å inspirer oss andre! Klem 🙂

    4. Jeg har iphone 6, begynte å bruke den igår så ikke blitt så kjent med den enda, men fornøyd så langt <3 6500,- for lommeboken + 1500 i fortolling 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg