Something for your lips

Rosebud har blitt min nr 1 denne vinteren. Jeg er så sint på meg selv fordi jeg ble avhengig av lypsyl da jeg var yngre.. Blir ikke bedre når jeg konstant mister alle lypsylene jeg har, hehe.. Regner med flere av dere har det akkurat sånn. Uansett, jeg har brukt utallige typer lypsyler opp igjennom årene, og uansett hvor mye jeg smører på, føler jeg at jeg hele tiden har vondt på leppene mine. Har alltid hatt mange veninner som har brukt Rosebud, men aldri prøvd det ut selv.. Før for en måneds tid siden, og den er så utrolig god! Føler jeg smører den på mindre antall ganger enn med andre lypsyler. Og den fungerer! Jeg har denne søte vintageboksen.

Den inneholder Rosebud Salve Orginal, Strawberry Lip Balm og Lip Balm Minted Rose – alle like gode,og leppene får en fin glans. Rosebud hjelper ikke bare mot tørre/såre lepper, men også mot mindre forbrenninger, vepsestikk, tørr og ru hud og den kan også brukes som primer under øyenskyggen for at den skal sitte hele dagen. 
Et utrolig godt produkt.

Husk at dere får 10 % om dere skriver KODE LENE.

Produktet er sponset av blivakker.no 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg