Something for the bedroom

AAH! Elsker at jeg endelig har fått byttet ut Maxbo, flisekompaniet, byggmakker og alle de pittelitt kjedelige butikkene der med Home & Cottage, Habitat, Bolia- og designbutikker! .. Det er så mye bedre! Ting begynner virkelig å ta form. Idag skal jeg skru opp sengen, også har jeg vært og kjøpt de skjønneste trekrakkene som jeg tenkte kanskje å bruke til nattbord. Får se litt.. Om de passer til sengen (noe jeg tror de gjør.. ) Tanken er lysegrått, hvitt og litt natur/tre på soverommet. Maria tipset meg om 20 % på Home & Cottage idag, så jeg føyk dit med en gang og kjøpte de krakkene jeg så på igår. FLAKS ♥ Var de ikke skjønne? Kostet bare 399,- orginalt ♥ Også, har jeg kjøpt den nydeligste vanlijeduften fra Wax Lyrical, med lukten Vanilla & Tonka. Mmm! Og ENDELIG sier jeg bare. Dere vet ikke hvor glad og ivrig jeg er nå! Så deilig og endelig få begynne å kjøpe inn interiør. Tror det er en som bare skal gleeeede seg til og komme hjem ikveld, jeg har nemlig invitert han ned i leiligheten når han kommer fra flyplassen. Må jo vise frem alt som har blitt gjort mens han har vært borte ♥ Nå skal jeg bare sette på den eneste siste listen som mangler i leiligheten, og deretter begynne på sengen. Wish me luck!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg