Someone stole my jacket

Dette hadde jeg på meg da jeg kom hjem i natt. No jacket. Snufs… Men jeg hadde det SUPERGØY sammen med alle BIK BOK jentene. Godt og være sammen med de før jeg flytter. (OM 3 DAGEEEER!!! IIIIIhiiii ) Vi var utendørs hele kvelden, Tone hadde laget så fint til! Vi fikk servert tapas, vin og det var så koselig. Kjempegod stemning. Og mye kakling, vi var vel rundt en 30 kaklene, høylytte jenter – så dere kan tenke dere det tok av. Med både synging og dansing. Gøy gøy gøy. Deretter gikk turen ut på byen. Hvor jeg faktisk, for første gang i mitt liv, har blitt frastjålet jakken min! Oh no. Og den var SÅ fin i tillegg.. Jaja, sånn kan det gå. Jeg er igrunn alltid påpasselig på hvor jeg legger fra meg, men igår var jeg bare uheldig. Æsj. Vi hadde temafest, hvor alle skulle kle seg i colorblock. Jeg makket lenge med hva jeg skulle ha på meg, men valget falt til slutt på dette. Kjole & sko Nelly // Veske Ebay Skal det være colorblock, så skal det være colorblock. Selvfølgelig glemte jeg å ta med meg kameraet, så jeg har dessverre ingen bilder av de andre jentene. Prøvde meg på å sote øynene slik stylisten sminket de tidligere i uken. Meeen, jeg vet ikke helt hvor fornøyd jeg var.. Ehe.. Uansett, vi kom nettopp inn døren etter en kjempefin barndåp! Nå skal jeg hive meg irundt og begynne å pakke. :* Ha en fin kveld, hjerter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg