Someone made my day!

HYYYL!!! Idag er jeg ca verdens lykkeligste jente! Jeg fikk telefon fra min kjære regionsjef, som kom med den beste nyheten! ….

…. JEG HAR FÅTT MEG NY BUTIKK IDAG! Jippiii! Bik Bok skal åpne en butikk til her i Ålesund (på Moa Gård for dere som vet hvor det er..) Og JEG, heldige heldig meg – har fått æren av å drive den! Jeg er i lykkerus, og klarer nesten ikke vente. Klør i fingerene etter å få begynt! Og det er ikke lenge til den åpner heller, 21 oktober. GLEDE SEG!

Dette måtte jo selvfølgelig feires med litt shopping, og etterpå skal det feries med grillmat sammen med familien. Store gleder i livet, det må jeg si.


129,-


79,-


49,-


299,-


149,-


299,-


499,-

SE SÅ GLAD JEG ER DA! Hehe…

ELSKER ringen. Ah, herlig.

Hva synes dere ??

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg