Somebody I love ..

.. Has a birthday party tonight! Søteste Maria mi fyller år på mandag, og ikveld skal det feires! Gleder gleder gleder meg masse. Tror vi blir rundt 10 jenter, så dette blir en festlig kveld. Jeg tenkte jeg skulle gjøre noe ekstra hyggelig for henne, så jeg gjorde et forsøk på cupcakes i full fart (tiden løper fra meg) meeeen det er jo tanken som teller? … Og de ble jo litt søte da. Litt. Krysser fingre og tær for at hun ikke leser bloggen min før jeg rekker og gi henne dette da, knisknis . . Satser på hun har hendene fulle med tapaslagingen sin. Åh, gleder meg! Nå skal jeg gjøre meg klar, og hoppe i finstasen. Oppmøte om en time, hepp hepp! Ha en HERLIG fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg