Somebody has a birthday today

Uten navn-95Uten navn-93Supriiiise ♥ Dette kom elskling hjem til tidligere idag, lunsj og masse pakker. Elsker å styre litt, og overraske når noen har bursdag. Det er gøøøy! Kjekt å gjøre litt stas på han. Senere ikveld har jeg booket bord på Sawan for middag, så det gleder vi oss til.

Litt av frokosten er inspirert av frokost i NYC. Knekkebrød, egg, laks og avocado er en nydelig miks, dere burde prøve ♥

Uten navn-98Uten navn-97Bær, mm – de begynner å bli supergode nå btw, søte ♥

Uten navn-96Uten navn-99Avocadomash, salt, pepper og lime/sitron.

Iskaldt vann med lime og mynteblader er så forfriskende ♥

Uten navn-100Forhåpentligvis litt inspirasjon til lunsj i hverdagen eller til helgen, veldig lett og veeldig godt ♥ Ellers idag har jeg vært på trening, trente så hardt at jeg så vidt klarte å gå hjem, haha! Jaja, skal ha for innsatsen, gruer meg til imorgen allerede. Nå er det hjemmekontor her hjemme, før vi skal gjøre oss klar for middagsdate.

Gratulerer med dagen kjæresten min ♥

16 kommentarer

Siste innlegg