Some questions for you

Hei dere, hjemme igjen ♥ Har dere det fint?

Klar for ny uke og rutiner. Har hatt en nydelig uke sammen med Gard på Geilo og i Bergen, men klør i fingrene etter alt som skal skje denne uken. Imorgen skal jeg forresten dele en spennende nyhet med dere, så husk og klikk dere inn her klokken 10.00 sharp ♥

Morgenkaffe i leiligheten er det lite som slår, mmm.
Uten navn-3Jeg sitter her med en litt ekkel følelse, og skjønner ikke helt hva som har skjedd inne på bloggen den siste tiden, spesielt den siste uken. Jeg vet jo at de fleste har hatt vinterferie, men det er likevel noe som ikke helt stemmer. Vi har jo alltid hatt så god kommunikasjon, og en god tone her inne på bloggen, nå er det noe som har forandret seg. Ikke vet jeg om det er den nye bloggplatformen, den nye kommenteringsløsningen, eller hva. Selv føler jeg at jeg har levert varierende, bra innhold, selv om det helt sikkert kunne vært bedre fra min side også, men tro meg – jeg gjør virkelig alt jeg kan disse dager for at DERE skal være fornøyd. Men det er noe rart som har skjedd siste tiden, og jeg må bare få luftet det for dere. Og nei, jeg er ikke ute etter noe slags sympati, jeg er rett og slett ute etter grunnen. Jeg jobber på for at dere skal være fornøyd, og for at JEG skal levere etter beste evne for dere. Derfor må jeg grave og spørre litt, for å få svar. Og dere er jo superflinke på tilbakemeldinger når dere bare vil ♥ Siste uken har det rett og slett vært helt musestille her inne, og det gjør meg litt vondt!

Nå er det min tur med en liten spørsmålsrunde til dere, og dette fordi jeg vil bli klokere på hva som har skjedd etter at jeg har byttet til den nye plattformen.

♥ Trives dere med å klikke dere inn på den nye bloggen?

♥ Liker dere den nye plattformen- og det nye designet?

♥ Hva synes dere om kommenteringsløsningen, er det mer ork enn det var før?

♥ Hva har gjort at du har kommentert mindre i det siste?

♥ Savner du noe mer fra meg, mtp innlegg, bilder, variasjon?

♥ Gjerne gi meg noen små hint på hva du er fornøyd med / ikke så fornøyd med

Håper vi kan kommunisere litt bedre, og få den gode, positive kommunikasjonen som vi hadde før jeg byttet platform, I miss it!

Nå skal jeg forresten snart møte Helle Bornstein for en time på Smart Trening, yes – that’s right – nå skal denne jenta fokusere 100 % på trening og sunt kosthold fra idag av, nå har jeg fått nok av usunnheter og snop. Gleder meg utrolig mye, og jeg vet at jeg kommer til å nå mine mål, for når jeg først bestemmer meg, er det ingen vei tilbake. Veldig lyst å ha dere med, slik vi kan motivere hverandre, dele oppskrifter og sunn mat med hverandre og ikke minst – nå mål sammen. Håper dere er med ♥ Skrives mer om dette senere.

96 kommentarer
    1. Kjære fine gode Lene! For meg fungerer bloggen din kjempe fint! Liker godt det nye designet, det er flott og stilrent! Liker også veldig godt dine personlige innlegg, motebildene du publiserer, og at du forteller litt om livet generelt. Er veldig gøy å bli kjent med deg litt mer bak blogggen! Men hvis jeg skal si noe negativt med den nye bloggsiden din, så vil jeg bare dele at den henger seg stadig opp og blir veldig treg når man scroller nedover innleggene dine. Veldig frustrerende og man må smøre seg tykt med tolmodighet om man skal vente i evigheter, og dermed gir jeg til slutt bare opp og klikker meg ut igjen. Veldig synd fordi jeg elsker virkelig bloggen din, Lene! Håper dette vil ordne seg! Lykke til! :-)Klem <3

    2. Hei fine Lene! Jeg synes så synd på deg, så dette er faktisk min første kommentar her, haha! Jeg elsker bloggen din og synes du har vært kjempebra både de siste ukene og også generelt <3 Så det er absolutt ikke noe feil med deg eller det du leverer! 😀 For min del så blir de fleste bloggbesøkene mine gjennom bloglovin’, så da blir det dessverre sjeldent til at jeg kommenterer noen som helst steder. Men når det er sagt, så har jeg vært skikkelig mot United Bloggers-layoutet fordi jeg ikke har skjønt noenting!! Det har sikkert vært fordi det har vært et nytt konsept, og det er egentlig ikke din blogg jeg har hatt problemer med, men noen andre har hatt helt uforståelige blogger etter de la om og da har jeg falt fra. Men jeg synes nå (med min første erfaring) at det er helt uproblematisk å kommentere, og skal gjøre det mer! <3 Fortsett med det du gjør, du er superflink og inspirerende!!

    3. Hei Lene, jeg synes du har vært like flink denne uken som alle andre. Er selv veldig dårlig på å legge igjen kommentarer. Føler det blir for rart å kommentere på hvert antrekk av deg siden det blir litt skryt til deg hele tiden, men har jeg en mening om noe så deler jeg den gjerne. Synes også at det kan bli litt mye reklame om produkt, vet at det er en del av jobben din, men for å være helt ærlig så bryr jeg meg ikke om alle produkter som finnes. Du må jo skrive et innlegg som er innbydende i forhold til produktet, men jeg stoler aldri helt på om det du skriver er helt riktig og hva du egentlig mener. Den nye plattformen synes jeg er helt topp! Liker veldig godt outfits-bildene dine og når du skriver om interiør 🙂

    4. Jeg syntes bloggen laster mye treigere. Spesielt på telefonen. Jeg kunne tenkt meg å lese mer om matlaging, ukeshandel og annen matinspirasjon. Kanskje lure mellommåltid eller sunne bakverk. Men liker veldig godt innholdet på bloggen din nå også<3

    5. Hei på deg! 🙂 Digger som sagt bloggen din og synes du har utviklet den helt fantastisk!! Det fascinerer meg at du orker å legge så mye krefter ned i den noe som jeg tror betyr mye for leserne. Jeg tror nok at grunnet til litt lite respons er pga den nye bloggen, den har en tildens til å henge seg opp på iphonen min, men fungerer topp ipaden, så skjønner ikke hvorfor det er sånn -.- men uansett så har dette ikke noe med det du blogger om å gjøre, men heller at den er litt ny for leserne. Et tips kunne vært å oppdatert oss en gang til på hvordan man lettest mulig kommer til kommentarfeltet, å hvordan den nye bloggen fungerer 😀 Uansett er bloggen din utrolig bra, stå på med det flotte arbeidet!

    6. Jeg får ofte opp at det har oppstått en feil å at siden lastes på nytt, kan da bla litt ned men det samme skjer på nytt. Har opplevd dette med flere som blogger på samme plattform.

    7. ♥ Trives dere med å klikke dere inn på den nye bloggen?Ja, men i det siste har den vært utrolig treig, går ikke ann å scrolle nedover og blir kastet ut rett som det er. På iphone klikker internettet sånn at jeg faktisk må avslutte programmet, og da orker jeg ikke å prøve igjen. Veldig synd, siden du er min favorittblogger!♥ Liker dere den nye plattformen- og det nye designet?Jeg liker den nye plattformen og designet veldig godt! Synes det er stilrent og pent, mye bedre enn blogg.no sitt.♥ Hva synes dere om kommenteringsløsningen, er det mer ork enn det var før?Nå kommenterer jeg ikke så ofte, skal prøve å bli flinkere på det! Men nå som jeg fikk prøvd kommentarfeltet virket det veldig enkelt :)♥ Hva har gjort at du har kommentert mindre i det siste?At bloggen har vært så utrolig treig, har ikke hatt sjangs til å bla med lengere enn bilde nr 2. Så å komme til kommentarfeltet har rett og slett vært helt umulig.♥ Savner du noe mer fra meg, mtp innlegg, bilder, variasjon?Nei, synes du er veldig flink til å variere innlegg. Du er min største inspirasjon når det gjelder klær og interiør, og du virker som ei helt herlig jente! Gleder meg til det blir mere sunne oppskrifter og trening, det passer midt i blinken for meg :D♥ Gjerne gi meg noen små hint på hva du er fornøyd med / ikke så fornøyd med- Bloggen er fortsatt ganske treig når det gjelder å scrolle nedover :/- Kunne vært en bedre løsning til mobilEllers hadde det vært gøy med mer “tips til outfit” der du setter sammen alle plaggene til et antrekk du kunne gått med, og ikke bare lager en collage med de samme fargene. Mer trening og sunne oppskrifter, men det kommer jo nå snart :DOg jeg elsker når du legger ut et nytt plagg du har funnet på zara f.eks, sånn som det skjørtet i fjor. Slike innlegg er inspirerende, for da vet jeg du tipser om det fordi du synes det er fint og ikke fordi det er sponset. Er også utrolig glad i oufit-postene og interiør-postene dine! Tommel opp for bra stil!

    8. Hei! Legger aldri igjen en kommentar på bloggen din, men har lest den i ett år nå! 🙂 Jeg liker ikke det oppsettet det er nå, bildene er for store i forhold til teksten du skriver. Blir litt asymmetrisk. Og det blir veldig monotont hva du skriver, føler ikke du skriver “levende”. Alt er bare sukkersøtt og perfekt – “knis og fnis”. Vet du ikke vil dele alt på bloggen, men noen ganger så føles det ut som lever i en boble vekk fra det vanlige folk. Kunne vært fint å sett hvem du er noen ganger, video eller noen andre skildringer, men bare min mening. Ellers så syntes jeg det er gøy å følge meg videre 🙂

    9. Jeg liker ikke denne bloggplattformen, syntes det blir for mye dill. Spesielt siden jeg leser mest fra mobil, så jeg har nesten sluttet å lese flere blogger pga det 🙂

    10. men som du sier selv her oppe da Julia, så velger Lene selv hva hun blogger om, nettopp fordi det er hennes blogg 🙂

    11. Hei! Jeg, for min del, likte “gamle-bloggen” mye bedre.. Vanskelig å forklare hvorfor, men det har noe med designet å gjøre, formatet og opplegget med bilde over overskrift og klikke seg inn der og der for å kommentere. Så ja; jeg syns det er mer “ork” å kommentere. Det er ikke like ofte jeg klikker meg inn her lenger, syns på en måte at jeg ikke “går glipp av noe” selvom jeg ikke klikker meg inn på 4-5 dager. Jeg hadde faktisk tenkt å kommentere og spørre deg om hvordan blogg-skiftet har vært for deg. Har du mistet lesere? Eller er det stabilt?… Personlig liker jeg blogger som har en del mer varierte innlegg enn deg, det kan bli litt for lite variasjon rett og slett. Mange andre lever nok også liv med kjærligheten, trening, hytteturer og innredning + interiør til leiligheten/huset, men de er flinke til å sjonglere varierte innlegg slik at jeg får glede og inspirasjon av å gidde å klikke meg inn og lese. Sminke, hår og interiør blir så kjedelig i lengden, så da er det gøy med nytenkning og noen overraskelses-innlegg.. Håper du finner ut av det og skaper litt “nytt”, ikke for meg, men for deg selv – siden du føler på de merkelige og stille vibrasjonene..! 🙂

    12. Jeg som aldri kommenterer, but here it comes.UB = drit. Alle bloggerne på UB har utrolig rotete og knetete opplegg. Du er faktisk en av de bedre. Jeg misliker sterkt de hvor man må klikke inn og ut fra innlegg til innelgg, og ikke bare scrolle ned. OG SÅ VAR DET SCROLLINGEN. Fra det sekund UB ble plattform, og dere flyttet dit, lagger det som FAEN på mobilen. Herlighet.Jeg synes bildene popper opp litt i ny og ne, og det tar vertfall dobbelt så lang tid å laste som tidligere, noe som gjør at jeg går møkka lei.Det er ikke det, det er UB.

    13. Hei Lene!Jeg trives veldig godt med den nye platformen. Designet er helt nydelig, digger det! 🙂 Jeg liker ikke så godt den nye kommentarløsningen, for min del henger den seg stadig opp, som fører til at jeg må gå ut av bloggen din. Jeg er fast leser av bloggen din og det har jeg vært veldig lenge. Om det er noe jeg savner så er det kanskje noen faste innlegg hver uke. Ukens leserspørsmål, jey or ney, en oppskriftsdag, Lene tipser – for eksempel. Stå på Lene, du har en fantastisk blogg! 🙂

    14. Er kanskje ikke alle som har fått med seg at man må klikke på overskriften til hver post for å kommentere? Hvorfor er det slik forresten? Er ikke det litt tungvint. Ellers er det nye utseendet kjempe fint,og det går ikke sent å scrolle nedover med min pc,men den er forsåvidt ikke så gammel heller.Jeg er ikke så flink å kommentere,men blir inspirert av stilen din både mote og interiør,så klikker meg innom nesten hver dag.Er spent om du har tenkt å lage en video som du snakket om også.Type vlog? 🙂 Skulle til å sende denne kommentaren og det kunne se ut som jeg måtte skrive inn passord.Dette kan få folk til å la være…Måtte hake av for “I’d rather post as guest” Og nå ser jeg at jeg må bruke email adr også.Ikke alle som liker det heller:) Håper dette er til hjelp 😉

    15. Hater at de store bildene er så kornete før de blir lastet inn og synes at det går veldig tregt å bla seg nedover. Dette er ærlig første gangen på flere uker at jeg har trykket meg inn på bloggen din for synes at du har hatt litt vel mye reklame enkelte ganger. Du har vært min favorittblogger de siste årene, så har egentlig vært litt overrasket selv over at jeg ikke har villlet lese bloggen din i det siste, men for min del så er virkelig det at de store bildene er kornete før de blir klare, helt sykt irriterende.

    16. Kanskje vi begynner å forstå at du tjener mye og lett tjente penger på å bombadere oss med anbefalinger på ting som jeg er helt sikker på at du ikke hele tiden står inne for… Forstår jo at det ikke er lett å skrive sin oppriktige mening når man får “goodies” og sponsede ting hele tiden.. skriver su ikke at du synes at dette er helt fantastisk så stopper jo leveransene opp!!og det virker jo som om du svever på en sky hele tiden… trur ikke at selv en bloggers liv er slik hele tiden.. skriv om livet slik det virkelig er, slik at de inge som leser bloggen din ikke vil føle seg mislykket sammenlignet med deg

    17. Hei! Fast leser her, så jeg liker bloggen veldig godt 🙂 Men synes nå at det er litt uoversiktelig. Veldig store bilder som dekker hele skjermen. Så må man scrolle så langt for å komme i enden av innleggene. Likte egentlig bloggen bedre før den ble forandret 🙂

    18. Jeg liker ikke designet, bildene er for store (spesielt det over overskriften), blir tåkete når man tar musa over dem, og det går ikke ann å zoome inn på mobil. Når jeg er innom via macen lægger siden så forferdelig mye at jeg bare trykker den bort for jeg er redd hele nettleseren klikker. Det tar en evighet. Går sjeldent innom lengre desverre. Er enig med noen nedover her at jeg tror du lar silikonspørsmålet henge i lufta for å tiltrekke deg flere nysgjerrige lesere som håper på svar. Blir bare litt teit. Er svaret nei så er svaret nei.

    19. Hei, jeg har lest bloggen din ganske lenge og jeg syns den er kjempe inspirerende både mote og intriørmessig:) Jeg bruker ikke kommentere av en eller annen grunn, jeg kommer rett og slett inn hit for å få inspo og et avbrekk:) føler om jeg skulle kommentere noe må det være at du gjør en super jobb og jeg digger å lese bloggen din!:)

    20. Jeg har aldri vært ivrig på kommentarer når det gjelder de bloggene jeg leser. Hvorfor vet jeg rett og slett ikke, men uansett føler jeg det er på tide å legge igjen en kommentar til deg nå. Jeg elsker bloggen din mer enn før, og har faktisk blitt mye flinkere til og klikke meg innom bloggen din nå etter at du byttet plattform. Du har en herlig personlighet, innleggene dine er veldig inspirerende og ekte, og design og layout er veldig delikat. Så trist at du opplever en stille periode fra lesernes side, det fortjener du ikke! Håper det snur 🙂

    21. Hei! 🙂 Jeg må hive meg på det Lyva her sier, samme problem oppstår her. Ofte får jeg ikke lastet opp siden (bruker iPad og IPhone, ikke PC) Smil, A 🙂

    22. Klikker med sjeldnere inn på bloggen din fordi siden henger så sykt! Hele macen bare stopper opp, og det er kun når jeg er på din blogg :/

    23. Liker ikke at det ikke går an å zoome inn på bildene. Det gjør alle innleggene mindre underholdende.

    24. Hei Lene! Ville bare si at bloggen din er veldig bra og jeg syns du skriver om mye variert. God blanding av forskjellige temaer, så når det gjelder innholdet vil jeg si at du er en av de beste bloggerne. Jeg føler med på mange norske blogger og har lagt merke til at det har vært stille en stund på flere fronter. Kanskje er folk litt “lei”? Vet ikke? Ser at selv bloggere som Fotballfrue og andre av de mest leste, ikke har så mange kommentarer som før (og da tenker jeg ikke bare på perioden nå grunnet vinterferien, men siden etter jul nesten). Vet ikke om det er noe andre som har lagt merke til det? At det generelt virker som folk kommenterer mindre enn før. Når det er sagt, skjønner jeg du lurer når dette skjer ganske samtidig som skiftet ditt av bloggplattform. Jeg liker designet på plattformen og har egentlig ikke noe negativt å si om den i det hele tatt. Har ikke prøvd å lese den på mobil, så vet ikke om det funker eller ikke. Jeg tror en generell utfordring for bloggere i dag er at det blir litt like innlegg, særlig når det gjelder reklame. Det er forståelig at dette er en del av bloggdriften, men det er litt kjedelig å få de samme rabattene på klær med samme annonselenker på forskjellige blogger eller lese om det samme produktet flere steder. Det blir utrolig kjedelig syns jeg. Sånn helt til slutt syns jeg at du er kjempeflink med interiør og anbefaler deg virkelig å skrive mer om det! Stå på. Du er kjempeflink!!

    25. For det første: de fleste leserne dine er vant til å skrive inn din gamle adresse, og når man gjør det kommer man ikke inn på den nye automatisk. Dette er mulig. F.eks når man skriver “fotballfrue” kommer vi direkte inn på den nye adressen. Jeg dropper ofte å klokke innom når jeg kommer inn på din gamle.. Også er det dette med bildene de blir jo “grå” når man kommer borti, også er de så sinnsykt store i strø. I hvetfall på mobilversjon

    26. Hei skjønne Lene:) Jeg må nok si at jeg er en av de som nesten aldri legger igjen en kommentar, rett og slett fordi jeg heller kommenterer dersom det er noe jeg virkelig føler trang for å si, hehe. Men jeg er daglig innom bloggen din:) Du har blogget godt og variert, og jeg liker best de personlige postene. Du er super, stå på:)

    27. Først vil jeg si at jeg elsker bloggen din og du er super inspirerendes!Men jeg får som oftest opp melding om at det oppstod en feil og At den må lastes inn på nytt, men beskjeden kommer opp igjen. Derfor kommer jeg ikke alltid inn på bloggenKlem fra meg

    28. Liker at designet er stilrent, men bloggen din er ekstremt treg – jeg klikket meg inn på bloggen din flere ganger daglig før, men nå holder det med 1-2 ganger i uken. Jeg orker ikke vente på at siden skal lastes, det tar vanvittig lang tid og hele bloggen din henger seg opp. Det gjelder vel egentlig alle UB bloggere.. I tillegg liker jeg ikke at feltet hvor vi kommenterer er over kommentarene. Tidligere var de helt i bunnen og det passet bedre ettersom jeg liker å lese meg gjennom kommentarene dine tilfelle du har svart på noe jeg lurer på. Nå blir det bare rotete og jeg må bla meg helt opp igjen for å legge igjen en kommentar. OG jeg liker ikke at det vises ett bilde over hvert innlegg, det ser bare dumt ut. Savner den gamle bloggen din, for merker at jeg har mistet veldig motivasjonen til å gå inn her :/…

    29. Hei Lene! Har alltid lest bloggen din, men ikke kommentert noe særlig da jeg ofte leser via. Bloglovin’-appen på mobil. Bloggen din henger ikke sammen med følge-plattformen, og derfor har jeg ikke fått varsler. Så attpåtil mangel på varsel og at det er litt keitete å kommentere fra mobil, så er nok en del av leserne dine her fortsatt – selvom vi kanskje ikke legger igjen spor i kommentarfeltet hver eneste gang.Mange av dere bloggerne poster gjennomsnittlig 3 innlegg hver dag, og det blir mye for oss som IKKE lever av blogging å skulle man kommentere hveeer gang. Ser så absolutt din side av saken hvor du er avhengig av respons, men på en annen side – det finnes andre som har andre typer plikter som ikke gir tid i hverdagen til å sette seg ned å gi fyldige svar på hvert eneste blogginnlegg.Dog, tross kritikk – så er jeg veldig tilfreds med den nye plattformen, og muligheten til å kommentere med en personlig profil. Skulle på en annen side ønske det fantes en annen plattform enn Disqus. Her personlig aldri likt meg der 🙂 Stå på videre!

    30. Kjære Lene. Jeg er innom bloggen din like ofte som alltid, og opplever ingen problemer med nytt design og ny plattform. Pleier å lese på telefon, men akkurat nå er jeg på pc for å se om jeg kjente meg igjen i problemene folk skriver om. Det gjør jeg ikke. Mulig det er verdt å nevne at jeg ikke kjører Apple, verken på telefon eller pc, og at lag-problemet kanskje ligger der? Ikke vet jeg.Stå på. Jeg blir glad av å lese bloggen din.

    31. ♥ Liker dere den nye plattformen- og det nye designet?Ikke veldig fan av den nye plattformen foreløpig, så lenge jeg bruker bloggfeed går det greit, den “forside” versjonen synes jeg er litt rotete og uoversiktlig. Har samme problem som flere her har nevnt – det går tregt å scrolle med mobilen, teksten kommer frem med en gang, men det tar tid å laste bildene. Liker heller ikke at det ikke går an å zoome inn på bildene. Uten zooming blir det der du har collager fra instagram/snapchat umulig (for meg i alle fall) å lese teksten på bildene og i det store og hele vanskelig å se hva det er bilde av. Synes og det er dumt at man ikke finner arkivet ditt uten å gå inn i et innlegg for å få det opp. I og med at jeg aldri kommenterer på blogger klikker jeg meg ikke inn i de enkelte innlegg, men leser de i “bloggfeed” modus. Kanskje det hadde vært en ide med to nye faner øverst med henholdsvis “Arkiv” og “Kategorier”?Kunne også tenkt meg en søkefunksjon, slik man enkelt kan finne igjen spesifikke innlegg som feks reisetips/oppskrifter.Alt dette er ting som jeg opplever som “irriterende” for alle bloggene jeg leser fast som har skiftet til United Bloggers og går ikke bare på din :)♥ Savner du noe mer fra meg, mtp innlegg, bilder, variasjon?Kanskje litt mer oppskrifter, du virker jo som du har rimelig god kontroll på kjøkkenet og lager mye mat så del gjerne mer av det 🙂 Og vil gjerne ha en egen kategori som heter “Reise” hvor det er enkelt å finne frem reisetipsene dine. Skal snart til Island og skulle gjerne på en enkel måte ha funnet igjen tipsene dine 😉 Leser og gjerne mer detaljerte reisebeskrivelser.Og gjerne steg for steg makeup/hår innlegg. Og til slutt: Vil gjerne høre mer av den nydelige sangstemmen din ;)♥ Gjerne gi meg noen små hint på hva du er fornøyd med Synes bloggen din innholdsmessig har blitt bedre i det siste 🙂 Spesielt har antrekkene dine blitt MYE bedre etter en lang periode med greige/beige/blasse klær som har sett “kliss like” ut selv om det er brukt ulike plagg.

    32. ♥ Trives dere med å klikke dere inn på den nye bloggen?Ja, jeg har fulgt deg i snart 5 år nå og syns den er like fin som den alltid har vært. Må likevel innrømme jeg fikk et negativt inntrykk når jeg kom inn på den nye bloggen første gangen og så forsiden. Jeg holdt nesten på å bli sprø, fordi det hele virket så forvirrende. Det ble liksom så mange innlegg på en gang, at jeg visste ikke helt om hva som var nytt og ikke. Men så oppdaga jeg bloggfeeden, og da ble det bedre.♥ Liker dere den nye plattformen- og det nye designet?Det eneste jeg ikke liker med denne plattformen, er disse store bildene som du har over overskriftene dine. Jeg syns dem er litt forstyrrende. Skulle nesten tro du skiftet header flere ganger til dagen, og at det som faktisk ER headerbildet ditt, bare var en banner for f.eks nettbutikken din. Så den kan fint taes bort, etter min mening. Men ellers har jeg ikke noe negativt å si om det nye designet.♥ Hva synes dere om kommenteringsløsningen, er det mer ork enn det var før?Nei, har absolutt ingenting negativt å si om den nye kommentarløsningen. Jeg syns faktisk den er helt genial igrunn, med tanke på at man får varsel når du svarer tilbake på kommentarene vi skriver. På den måten slipper vi å klikke oss inn i kommentarfeltet hele tiden, for å se om det har kommet noe svar. Får vi et varsel, så kan vi bare klikke oss inn da istedet. Mye greiere, spør du meg 🙂 Og dersom du har fått et tonn med kommentarer på et og samme innlegg, og vi ikke orker å bla oss nedover for å lese svarene dine, kan vi heller lese svaret ditt gjennom e-posten. Om jeg i det hele tatt skal komme med en negativ pekepinn, så må jeg si jeg syns det er litt slitsomt at du må bla deg oppover for å lese når kommentarene er lastet opp. Men det er ikke akkurat den verste plagen på denne bloggen, så dette er igrunn overlevbart. Hehe.♥ Hva har gjort at du har kommentert mindre i det siste?Jeg er generelt sett forferdelig dårlig på å kommentere – ikke bare hos deg, men hos flere andre bloggere også. Du og Marthe Borge er kanskje de eneste bloggerne jeg liker å kommentere, for der får jeg som regel svar. Dette har du kanskje merket den siste tiden, hvor aktiv jeg har vært i kommentarfeltet ditt. Haha. Men jo oftere man får svar, destod gøyere er det å kommentere. Når det er sagt, så kommenterer jeg kun når det faller meg inn eller jeg har noe på hjertet som jeg kanskje vil fortelle eller spørre om. Utover det, så er jeg helt rompe i å ta meg tid til å skrive. Kan sikkert være fordi jeg ikke orker eller fordi jeg syns det er kjipt å ta meg tid til å kommentere, når jeg likevel aldri får svar eller opplever at kommentarene ikke dukker opp. Men hos deg og Marthe Borge har det aldri vært et problem. Dere to er kanskje de flinkeste til å svare etter min mening. Caroline Berg Eriksen er også flink, men der har jeg opplevd at kommentarene mine aldri dukker opp – og det har ikke skjedd bare en gang, men flere ganger – og det over lange tider. Var ikke sånn før, men slik er det blitt nå, og derfor har jeg egentlig bare sluttet å ta meg bryet til å skrive (til tross for at jeg alltid er positiv eller konstruktiv.).♥ Savner du noe mer fra meg, mtp innlegg, bilder, variasjon?Jeg likte veldig godt funfacts innlegget som Gard og Helen skrev. Det burde du få mer av, for der holdt jeg på å le meg i stykker. Spesielt av det Gard skrev. Haha. Ellers hadde det vært kjekt med noen videoinnlegg fra ferieturene deres – både når dere er i utlandet og når dere drar til Geilo og holmen i Bergen. Fint å kunne se hvordan dere har det i en såkalt “live” setting enn bare gjennom bilder hele tiden. Utover det så vet jeg også at leserne dine (og meg inkludert) hadde satt pris på litt flere personlige innlegg. Det trenger nødvendigvis ikke å handle om ditt privatliv, men kanskje noen personlige tanker om ting som opptar deg og som kan settes i et positivt lys ovenfor leserne dine. F.eks ditt forhold til venner og familie, alvorlige sjukdommer osv. Ting som er litt mer viktig å tenke over enn hvilke restauranter man bør på eller hvilken frisørsalong som er den beste akkurat nå. Kunne også ha skrevet enda litt mer om hverdagslivet ditt, kanskje komme med noen flere tips (DIY-prosjektet, filmtips etc) og kanskje innlegg som dreier seg om tilbakeblikk fra livet ditt (f.eks ferieminner fra barndommen, høydepunkter fra ungdomstiden eller artige øyeblikk som du hadde med venninnene dine fra da dere var yngre og bodde på Midsund).Ellers er det ikke så mye å komme på. Syns bloggen din er veldig fin og du er veldig flink til å svare leserne dine. Det tror jeg mange av leserne dine setter pris på også, og ikke bare jeg..Hehe.

    33. Kort og greit: Elsker designet (silrent og fint), MEN siden er rett og slett altfor treg. Spesielt på mobil.Ellers må jeg legge til at jeg har lagt merke til at du har variert mye mer etter det som skjedde sist, så tommel opp!

    34. Jeg ønsker meg bare litt bedre bilder, mange er litt grå og fargeløse. Ellers synes jeg innholdet er veldig bra! Jeg kommenterer generelt veldig lite.

    35. Hei, jeg synes kanskje du har litt for mange antrekk-innlegg. Jeg synes du har en så nydelig personlighet, så hadde vært kjekkere å lese om dine tanker og din hverdag, enn å bare se masse outfits. Kan hende det bare er meg som synes det da. Du har verdens fineste personlighet, så jeg ville prøvd å få mer fokus på deg og mindre fokus på klær. 🙂

    36. Hei Lene 🙂 Min mening om den nye bloggen:- har rett og slett klikket meg inn på den gamle bloggadressen mange ganger fordi den var som snarvei, og ikke somla meg til å bytte snarveien. dermed har det blitt noen besøk mindre, da den nye bloggen ikke har lagt som snarvei.- vanskelig å lese fra mobilen. irriterende at det ikke går an å zoome.- det tar litt mye plass med bildene som hører til overskriften på hvert innlegg.- bloggen er til tider veeldig treig, sliter med å scrolle ned – noe som resulterer i at jeg klikker meg ut fra bloggen.- det at kommentarfeltet har vært uvant, tror jeg har ført til mindre kommentarer. i tillegg er det nok ikke alle som føler seg komfortabel med å måtte oppgi mail-adresse.over til noen positive bemerkninger:- fint at du har fikset slik at bildene ikke lenger blir grå når man sveiper over dem.- syns bloggingen din er bedre enn noen gang i forhold til det du skriver. gleder meg til å lese om treningsprosjektet, og hente litt motivasjon :)Klem!

    37. Jeg så en tidligere kommentar og sier meg egentlig enig: Skriv om det du ønsker å skrive, ikke vær så opptatt av hva leserne vil ha. På den måten får du lesere som faktisk passer deg.Blogging har blitt så kommersielt og dermed så like. Man ser de samme reklameinnleggene hos samtlige og når man driver oppramsing av dagens innhold 50% av de resterende innleggene, er det lite interessant for leseren. La deg bli inspirert og engsjer. Finn noe du ønsker å videreformidle eller diskutere 🙂

    38. Jeg har alltid synets bloggen din er utrolig fin og inspirerende, og det syntes jeg fortsatt:) Men har som mange andre her, ofte problemer med å laste opp bloggen din enten jeg er på mac, mobil eller ipad, så noen ganger blir det rett og slett umulig å få lest ferdig hele innlegget. Andre ganger funkerer det helt fint. syntes også det er utrolig fint at du skriver et innlegg som dette og sier det sånn du føler det, det viser jo bare at du virkelig vil drive bloggen så bra som mulig!:)

    39. Jeg er lei meg for å si det, men jeg blir dessverre ikke like inspirert av bloggen din som tidligere. Ikke klarer jeg helt å sette fingen på hva det er heller. Det er nok at det blir lite variasjon, selv om du har prøvd å variere i det siste. Kanskje du prøver litt for hardt, at det skinner igjennom at det ikke blir helt naturlig? Skulle ønske jeg kunne kommet med noe mer konkret, fordi jeg liker deg og bloggen din veldig godt! Så jeg håper at ting faller litt på plass etterhvert, at det er årstiden, overgangen til UB og det at du føler på presset med å opprettholde antall lesere som gjør at det blir litt feil akkurat nå. Kanskje du skulle laget en spørreundersøkelse for å få mer konkrete svar, om du ikke føler du får dem på dette innlegget. Lykke til 🙂

    40. Jeg synes siden er veldig fin, men er enig som noen andre skriver under her at bildene over overskriftene. Det blir litt forvirrende noen ganger, litt mye. Ellers bra 🙂

    41. Hei Lene! Jeg har fulgt deg nå i noen år og titter innom hver dag 🙂 Jeg vil bare si at for min del er det ingenting i veien med bloggen, den er veldig inspirerende 😀 Derimot er det jeg som er veldig dårlig på å gi kommentarer.. men det lover at jeg skal bli flinkere på! ;D

    42. Layouten er veldig fin, men jeg leser ikke bloggen din så mye lenger fordi den har blitt alt for “polished.” Det gjelder ikke bare din blogg, men det føles som at innholdet er nær utelukkende basert på hva som genererer flest klikk og det blir veldig anonymt og kjedelig. Da klikker jeg meg heller over på blogger med litt mer personlighet. Det er lov å innrømme at man er menneske innimellom.

    43. Kommenterer sjelden nå fordi jeg bruker bloglovin, ofte på mobil. Ellers synes jeg du blogger veldig bra om dagen, ganske variert 🙂

    44. Jeg har lest bloggen din lenge, men skal ærlig innromme at jeg ikke liker UB´s sider. Ellers er jeg superfornøyd med din blogging og bilder 🙂

    45. Jeg har lest bloggen din en stund, og har alltid likt den godt men det er 2 ting jeg har lagt merke til i det siste, og som jeg tror henger sammen med at du har blogget noen år nå og leserne dine dermed begynner å bli eldre/mer voksne:1. All reklamen. Voksne folk setter ikke pris på å bli bombadert med reklame, og gjennomskuer det veldig fort. Dette reduserer etter min mening troverdigheten din.2. Alt er så rosenrødt og overfladisk hele tiden, “knis og fnis” som noen andre skriver. Det føles ofte som om jeg leser en tenåringsblogg, bare at du ikke går på vgs. For min del er det dessverre ikke så spennende å nesten kun lese om fester, shopping og ferier etter så mange år.

    46. Hei Lene – synes bloggen din er veldig bra. Eneste er at jeg kan si meg enig at bildefunksjonene liker jeg ikke så veldig godt. De blir sladdet/lysegrå da en scroller over de pluss at en ikke kan soome. Ellers er det du skriver om spennende. Likte vel den gamele plattformen din bedre 🙂 Skal følge deg videre 🙂

    47. Kjære søte deg! Synes bloggen din er fantastisk, men i det siste så klarer eg ikke å uploade siden din altså. Tar veeeeeeldig lang tid. Går fint på iphone og ipad men ikke på mac! Håper du kan fikse det! 🙂

    48. Hei Lene!Du er like søt som alltid:) Men siden din er dessverre altfor treg og det går ikke å zoome på bildene:(

    49. Jeg har lest bloggen din daglig i noen år nå, og synes du har et hyggelig og passe variert innhold. Siden du var i Dubai har jeg hatt problemer med å lese bloggen i safari, og tok en stund før jeg fant ut at den virker i chrome

    50. Heia Lene! 🙂 Er en trofast leser av bloggen din.. Elsker ditt sprudlende humør,stilen din både når det gjelder interiør og mote! Og mest av alt digger jeg energien din- altså..den er helt fantastisk!! Å jeg blir virkelig inspirert- takk!! 🙂 Har aldri kommentert før,men en gang må bli den første og jeg skal fortsette med det.. Den nye plattformen var en liten tilvenningssak,men syns bloggen er ren og stilig! Litt synd at det ikke går an å zoome bildene,men pytt au! Er like ofte innom som alltid fordet! Keep up the good work! Klem 🙂

    51. Jeg får ofte opp at det har oppstått en feil og at siden må lastes inn på nytt. Og selv om siden lastes på nytt så kommer jeg ikke inn. Derfor blir detofte til at jeg ikke får lest blogginnleggene dine. Ser at det samme skjer på UB når jeg sjekker bla.treningsfrue, komikerfrue og martheborge

    52. Synest bloggsiden går “tregt” og henger seg opp når eg scroller meg nedover siden, slik var det ikke på din gamle blogg..

    53. Jeg liker ikke spesielt godt hele oppsettet på UB og syns at innleggene dine blir mer og mer like. Når bloggen din i tillegg har blitt treg så blar jeg viderere til neste blogg. (Dette bør UB fikse) Jeg kan se at du prøver hardt å levere hver eneste dag, men jeg savner å se mer av den sprudlene deg 🙂 fargene på bildene er triste og vi har sett det før! Kanskje du kan dele mer av ting som inspirerer deg, finne spennende locations og sprite opp bloggen litt. Dette er første gang jeg kommenterer på bloggen din – og jeg har dessverre sluttet å lese den fast..etter at du byttet plattform. Jeg håper bloggen din blir varmere og at man får se mer av deg – så skal du nok se at jeg kommer tilbake igjen…

    54. Hei:) Jeg har fulgt deg i flere år! Synes bloggen fortsatt er bra!:) Jeg bruker kun iPhone og iPad, opplever at det går tregt å laste inn bloggen din nå. Veldig irriterende når man skal scrolle seg ned, så kommer man borti bildene dine med fingeren, og da blir bildene fargeløse og utydelig. Ellers så er det sjeldent jeg kommenterer. Men det er vel noe vi også kan bli flinkere på 😉

    55. Hei 🙂 Liker ikke den nye plattformen . Treg opplastning på Tlf. Likte mye bedre slik bloggen var før. Nå er den bare blitt “en av de andre” utseende messig. Tror du hadde tjent mer på å ha det som før. Innholdet er vel ok slik som før.

    56. Jeg begynner så vidt å venne meg til den nye bloggen og det nye designet! Veldig nytt, men også stuerent og veldig “Lene” føler jeg! :)Er innom bloggen daglig og elsker alt egentlig! Men kunne tenkt meg lysere og mer fargerike bilder -selv om jeg har forstått at gråtoner er veldig deg!

    57. Hei :)Jeg likte den andre plattformen mye bedre. Denne her er eksternt forvirrende og krever mye mer tid. Veldig treg og uoversiktlig. Pleide å være innom bloggen din flere 2 til 3 ganger on dagen før, men nå er jeg innom 1 gang i uka fordi det er så mye styr. Bør ikke være styr å lese en blogg. Du har sikkert dine fordeler med denne plattformen. Son leser foretrekker jeg

    58. Siden din er utroooolig treg, bruker flere minutter for å komme gjennom ett innlegg eller alt bare stopper opp! :/ merket det ble bitte litt bedre da jeg brukte firefox fremfor safari… Da leser jeg fra Mac.

    59. Synes hele oppsettet til united bloggerssiden er så rotete og uoversiktelig. Dette har ingenting med deg og det du skriver og gjøre! Når man klikker seg inn på ub sin samleside for å lese litt forskjellige blogger, så kommer ikke de nyeste innleggene på bloggene opp, men et gammelt et! Synes Ub har gjort alle mine favorittblogger dårligere!

    60. Jeg elsker fortsatt bloggen din, men som jeg nevnte for deg tidligere så henger den seg opp i Safari. Og siden det er Safari jeg helst bruker, så blir det tungvint og bytte over til Mozilla kun for å lese din blogg. Noe annet jeg føler kanskje begynner å bli litt kjedelig er at antrekkene gjentar seg hele tiden. Det er ikke så mye variasjon i dem. Det er samme farger som går igjen, og veldig ofte med samme jakke matchende til som du hadde dagen før.Vil se mer farger i hverdagen din, ikke bare grått/hvitt :)Dette er det eneste negative jeg kommer på. Ellers elsker jeg bloggen din! Stå på 🙂

    61. Noe av det jeg liker mest med bloggen din, er at du fremstiller deg som en “normal” person som i likhet med oss lesere har dårlige sider av oss selv, og at du ikke er redd for å dele de med oss. Spesielt likte jeg innlegget om skituren, og hvor du lot Gard og Helen fortelle om deg! 🙂 Mange bloggere blir for overfladiske, og da er det så godt å lese bloggen din og vite at det er normalt å furte til kjæresten når man ikke har spist på en stund ;-)I tillegg deler du matoppskrifter hvor man ikke må kjøpe dyre ingredienser på en helsekostbutikk, Også er de supergode!! Lagde tacosuppa til min svigerfamilie, og den falt i smak 😉 Det finnes nok av bloggere som deler havrepannekaker, så ja takk til oreokake og skoleboller! 😀

    62. Jeg liker ikke den nye platformen. Jeg synes det er rotet og forvirrende når man får så store bilder midt i siden over nye innlegg. Jeg vet ikke om jeg er på toppen ved headeren eller det er et nytt innlegg. Jeg synes kommentering er mer tungvindt. Jeg er ikke så mye inne på bloggen din lenger fordi jeg synes platformen er rotete… Derfor blir det ferre kommentarer (men, sant skal sies, jeg har vært generelt dårlig i år). Synes du er veldig flink med bildene dine, de er kjempefine og spennende å se på.jeg for min del liker også mer seriøse innlegg. Det blir ofte veldig rosenrødt, og det kan godt hende det er slik det er, du er jo en superglad og søt jente, men av og til kan det kanskje finnes litt andre ting å skrive om.

    63. Jeg synes både du og bloggen er helt FAB! 😀 Før var din blogg den første jeg klikket meg inn på, men etter at du byttet til UB går det ikke an å lese den via safari som jeg alltid har brukt og bruker. Den er suuuuuper treg og bildene kommer aldri opp. Jeg har googlechrome, så om jeg har tid bruker jeg den, men kun for å lese din blogg. Haha 🙂 Stå på, du er herlig! <3

    64. Ikke helt fant av kommentarfeltet og liker ikke designet på bloggen.Hater at det kommer et stort bilde også masse tekst så fler bilder 🙁 Men elsker bloggen,elsker deg haha, elsker stilen din og du er et så godt og sunt forbilde! Men har blitt litt mere ” stress ” å kommentere og å klikke inn på bloggen, glemmer fort at du har gått over til .no :)Men ha en fantastisk dag, Du er norges beste blogger.

    65. Eneste problemet hos meg er at innleggene dine ikke kommer opp på Bloglovin.. Har vært sånn i ca. 1 måned, så glemmer på en måte å sjekke bloggen din utenom. Men jeg elsker bloggen din da! Kjempeherlig å ha mange nye innlegg å lese gjennom 🙂

    66. Hei Lene!Jeg liker ikke det nye designet. Når man skal lese gjennom iphone kan man ikke gjøre tekst eller bilder større. Man kan ikke trykke på bildet engang? Jeg likte det du hadde tidligere, så det er mest ork å scrolle seg nedover siden sånn som den er nå. Dette er ikke negativt ment, men nå får du hvertfall litt svar. Du er jo like flink og alt, har ingenting med det å gjøre, men det nye designet gjennom UB var ikke et sjakktrekk:) keep up the good work!

    67. Hei! Det som gjør at jeg ikke har vært like aktiv eller har vært like mye inne på bloggen din er at den er ekstremt treg. Har ofte opplevt at den henger seg opp, noe som også har skjedd på andre UB blogger. Noen ganger klikker hele nettleseren og jeg må logge helt ut… Synd, da jeg virkelig elsker bloggen din! <3 Klem fra meg til deg

    68. Synes det er vanskelig å finne frem til kategorier man vil lese om, mye enklere før da det lå som en egen “fane” øverst 🙂

    69. Jeg trives godt med den nye bloggen, men jeg leser innleggene dine via bloglovin på mobilen, så det er jo ikke en så stor forandring for meg.Som sagt er jeg jo ikke så ofte inne på selve bloggen, men jeg synes designet er helt greit. Liker at det ikke er så mye reklame som på den forrige, men det er noe med det store bildet på starten av hvert innlegg som jeg ikke faller sånn for. Men dette er jo min personlige mening, og det er viktigere at du skal være fornøyd enn meg eller en annen leser:)Jeg kommenterer ikke så ofte, så jeg har ingen spesiell mening om det egentlig. Grunnen til at jeg ikke kommenterer så ofte er ikke pga. deg eller innleggene, siden de er jeg veldig fornøyd med, men heller det at jeg ikke er så interessert til å kommentere og sånn føler jeg det på andre blogger jeg også leser;)Det er ingenting jeg vil klage på når det gjelder bilder, innlegg osv. Du gjør en super jobb Lene, og det er dritkult at du har laget en ny kolleksjon for BikBok! Gleder meg veldig til den:D

    70. Grunnen til at jeg ikke har kommentert i det siste er fordi innleggene dine ikke kommer opp på bloglovin.. Det har bare kommet opp noen få, men ikke alle. Jeg begynte å tenke på hvorfor du ikke hadde blogget og skjønte ikke noenting, så sjekket jeg siden din på bloglovin og der ligger innleggene dine, men de kommer ikke opp i selve feeden min om du skjønner. Vet ikke om det bare er meg eller om flere sliter med det, men veldig kjedelig! Det er bare din blogg jeg opplever dette med på bloglovin.. :(- http://www.katrineaastorp.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg