Some outfits

Hei hei glade mennesker! Jeg er så spent, og glad – og lykkelig og alt det fine som det går an og være. Det kribler i magen, og jeg klarer nesten ikke vente med å komme i gang med flyttingen!! Det første jeg skal gjøre, er å ta et skikkelig oppgjør med klesrommet mitt. Jeg orker rett og slett ikke å dra med meg alt jeg har av klær og sko. Starter med å oppdatere salgs bloggen allerede…. I kveld.. Kanskje? Her får dere litt outfits fra de siste dagene, hodet mitt har jo vært helt andre steder denne helgen.. Kjole & jakke fra Gina Tricot // Veske Aldo // Skinnrem DetNye // Klokke herfra (annonse) // Smykke H&M Kjole fra Nelly, her // Smykke Dorothy Perkins Jeans BIK BOK // Topp Primark // Smykke H&M // Sko Nelly // Veske Zara Kjole Gina Tricot // Smykke herfra (annonse) // Jakke H&M // Veske River Island   Ha en strålende dag. Jeg sier ifra så fort salgs bloggen er oppe og går.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg