Some old photos

Når man har fri, har man plutselig litt tid å slå ihjel. Det er jeg ikke vant til, dagene går som oftest i ett – med jobb og blogg. Så idag har jeg brukt litt av dagen til å sett gjennom noen gamle bilder. Og tenkte jeg skulle dele noen med dere… Alltid gøy å mimre litt. Bildene er scannet, så de er av litt dårlig kvalitet.. 2004 – søskenkjærlighet. Meg og mine to søstre. Anniken og Oda Sofie. Se så små vi var! Jeg var 17 år, Anniken 13år og Oda 4 år.. Samme året møtte jeg Rolf Ivar. Jeg var 17 år, og han var 25 år. Aiai .. Oioioi, flotte striper i håret – og ultratynne øyenbryn. Heia fjortisstiden! Vår første sydentur sammen året etter vi ble kjærester. Jeg fikk tur i 1 års gave fra Rolf Ivar, til Cala Bona i Mallorca. Min første gang i syden! FOR en stil jeg hadde.. Og for å gjøre verst verre.. Her har dere russekortet mitt også. Skjønner ikke hvorfor jeg viser det til dere engang.. Haha, men men, alle har vært.. ung? en gang.. Heldigvis er det 5 år siden.. Men det var en gøy russetid da! Og her er vi.. Nesten 7 år senere. Lykkelig og forelsket. AAh, den kjærligheten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg