Some goodies

Hjemme igjen etter en fantastisk Londontur med jentene! Vi har hatt det så utrolig koselig. Kjenner jeg er sliten – så det blir tidlig kveld på meg, siden jeg skal begynne i NY JOBB I MORGEN! Gleder meg skikkelig, er så spent – og gleder meg til nye utfordringer. En ny start! Det var så godt å komme hjem til det trygge og gode, til min kjære. Alltid godt å se hverandre igjen. Ihvertfall etter 5 dager! Men, turen var vellykket, og jeg fikk brukt noen lapper på litt nye klær, hurra!  Kjoler fra Zara, Lipsy, New Look og Top Shop. Kjole fra H&M, Levi’s shorts fra Urban Outfitters, Shorts fra Top Shop. Tshirts og topp fra Primark. Smykke med fjær fra Primark, Briller fra Urban Outfitters, Parfyme D&G no 3, Perlesmykke Primark, Ringer og smykke fra Dorothy Perkins, Ring fra Primark. Sko fra River Island. Orange maxiskjørt fra River Island, Blazer fra River Island, Maxiskjørt fra husker ikke hvor… Og basicplagg fra Primark – billig billig billig! Kjempe fornøyd med innkjøpene, men sliter litt med å finne nok kleshengere, hihi. Så var det ikke akkurat negativ å komme hjem til pakke i posten heller… Acne Atacoma. Loves it.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg