Sølvgutten

Han hadde det største gullet fra før, sa han. Derfor tok han 3 sølv ♥ Hihi, Gard Kvale- du er best.
Reiste hjem med 3 sølv, en Norsk rekord og en stykk veldig stolt Lene. Han har nesten ikke trent svømming i det siste ettersom han er trener på fulltid, men likevel smeller han til med hele 3 sølv, det er fantastisk! Så utrolig gøy det har vært for meg og vært med på NM i helgen. Det har virkelig vært en interessant opplevelse for meg. Veldig kjekt å ta del i det som har vært en stor del av livet til Gard siden han var 7 år. Dette er det han kjenner til, og jeg synes det er en ære å få være med på det. Jeg har lært så utrolig mye, og føler meg enda mer engasjert i svømming etter denne helgen. Også er han så skjønn, for han sier han svømte for min skyld, slik jeg endelig kunne se han i action ♥ Verdens beste! En kjempefin helg, og det var superdeilig og komme hjem igjen også. Her kommer gårsdagens antrekk, elsk elsk elsk på den nye buksen min fra Weightless, den har jeg siklet på SÅ lenge.







Jeg kan ikke få sagt nok om hvor behagelig denne buksen er, føles som en tights. Også får man jo et lite rumpeløft- og det er absolutt ikke å forakte. Jeg har den i 3 farger, og gleder meg til å vise dere alle. 

Bukse her (Jeg har str XS om dere lurer) / Boots Acne / Jakke BIK BOK / Topp BIK BOK / Veske Alexander Wang Så må jeg jo huske å gi dere koden til Nelly sitt VIP-salg! De startet midseason-sale igår, og dere får egen kode til å låse opp salget før offentligheten. Massevis av godbiter til – 50 % der ♥
Gå inn på salget her (adlink) – og lås opp salget med kode : LENE 

God shopping, og GOD mandag! ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg