Solskinnsdag

Hei alle fine  ♥ Har alle en fin dag? Jeg våknet tidlig, og fikk shinet leiligheten litt. Nå har jeg vært og hentet mammaen min på flytoget. Hun skal være her en ukes tid, så nå skal vi bare kose oss! Solen stråler på himmelen og det er en kjempedeilig 1 mai dag, med skikkelig vår i luften. Nå skal vi ut å spise lunsj, så tror jeg vi tat turen i Frognerparken og koser oss med en kurv jordbær. Dagen skal nytes. Så nå skal det skiftes, har tatt på meg litt vel mye klær idag kjente jeg når jeg var ute nå, puh.. Alt fra BIK BOK // Sko fra Din Sko Mamma nyter solen allerede. Det er så deilig oppe på takterassen nå.. Ah, herlig følelse! Vakre utsikten  ♥ Ha en fin solskinnsdag alle  ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg