Solskinn og lunsjdate

Idag har jeg fått gjort massevis på to-do listen min + litt til, og tar lunsj med god samvittighet! Skal møte Ana og lille Indie – som er en Pomeranianvalp på 11 uker. Jeg kommer til å dåne! Har så lyst på hund altså! Gard også elsker jo hunder, så det kan vel hende en liten hundevalp ligger i kortene om en stund. Ikke nå, men etterhvert? Poco (hunden til mammaen til Gard, som er blanding av dverg og toypuddel) er en så ufattelig smart hund, faktisk rangert som 3. smartest i verden – den har så utrolig god personlighet. I tillegg kan man gå lange turer / løpe / sykle / gå på ski uten at den blir for sliten – så jeg tror nok en sånn liten tass står øverst på ønskelisten min  ♥ Den er akkurat passe stor også, ikke for stor – og ikke for liten. Her kommer dagens i farten // Elsker å bare gå i chill for tiden, alt er så mye enklere da. Høye hæler – for et slit av og til .. Hihih. Nyt dagen videre! Det skal jeg ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg