Soloppgang

God morgen skjønninger. Jeg er tidlig oppe, og sitter på balkongen i soloppgang med macen min og jobber. Rolf Ivar og de andre sover fortsatt. Greit og få gjort unna litt arbeid slik man kan nyte dagen med god samvittighet. Det var meldt regn, lyn og torden her idag, men værmeldingen har visst løyet for oss, JIPPI! Så idag blir det solings! Igår kveld bestillte vi bord på en Italiensk restaurant, som var innredet så nydelig. Fikk føleslen av at vi var i en gammel borg fra 1950 tallet, og maten – den var GOD. Og det ble faktisk 4-retters. Kyllingsalat, pasta med sjømat, kylling og dessert. Så vi rullet ut ifra restauranten rundt 10-tiden. Og da hadde der nettopp regnet, lynet og tordnet – så det var ingen å se på hotellområdet. Og da ble det tidlig kveld på oss, gitt. Med film på senga. Ihvertfall i 5 minutter før vi sovnet begge to. Ferie ♥ Topp fra BIK BOK / Veske Cubus / Skjørt StylebyMarina / Sko Nelly Her er gjengen jeg reiser sammen med. Tone (Søsteren til Rolf Ivar) og kjæresten Daniel, svigermor, Rolf Ivar, Svigerfar og Sander (Rolf Ivar sin lillebror) Vi har det så kjekt sammen, ler og tuller døgnet rundt. For en fiiiiin gjeng ♥ Nå skal jeg vekke min kjære, så står frokost på planen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg