Sol, sommer, fregner på nesen og …

Annonse

… Hvite, freshe tenner! Ah. så deilig. Det er så godt å føle seg ekstra fresh når det går mot vår hjemme i Norge, plutselig er den her og vipps så er sommeren hakk i hæl! Vår og sommer betyr mye ute-tid, enda mer sosial-tid, reiser og gøy. Og da synes jeg det er ekstra digg å være litt ekstra fresh. Både hva kommer til brunfarge, nyheter i vårgarderoben, freshe opp fargen på håret og friske opp hvitfargen på tennene – ikke minst. Folk blir glad av smil, og enda gladere av ett hvitt ett ♥

That’s right! SMILE!

Rett sommer-steming her inne om dagen! Hyggelig med litt glad-farger så man kan glede seg litt ekstra til vi står midt oppi det selv her hjemme i Norge.

Jeg feirer veien mot en freshere versjon av meg selv og en vår-som-snart-kommer til Norge ved å gi dere -20% på disse tannstripsene fra Spotlight Whitening. Pakken inneholder 28 strips, som holder til en hel behandling. 14 dager, to strips, en til oppe og en til nede. Alt du trenger å gjøre er å klikke deg inn, legge inn rabattkoden, bruke stripsene 1 time hver dag i 14 dager!

GLA´nyhet! Spotlight Whitening har endelig lansert norsk nettbutikk, og stripsene kan dere finne her. Koden for -20% er “spotlight20” (og koden varer ut 30 mars)

Stripsene er lett å bruke og skader ikke tennene siden det inneholder 0,05% hydrogenperoksid som er den doseringen som er lov i Norge.

Jeg har nettopp kommet hjem fra Spania, 3 nydelige dager i Marbella i nydelig selskap! Mer om dette senere i uken. Nå er det sofatjeneste og tacotid! Så deilig ♥ Nyt denne fine kvelden!

6 kommentarer
    1. Kjøper white crest fra amerika jeg 🙂 veldig fornøyd! Disse ser veldig like ut, sikkert like bra. Hva er arret på hoften din….? Ha en fin vinterdag 😀

      1. Er ikke de veldig sterke for tennene? Eller er det noen andre..? Arr på hoften? Jeg har ikke noe arr der, hehe.. Er nok bare en knekk siden jeg sitter nede 😀 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg