SOL SOL SOL

Titter innom for å si hei til mine herlige lesere. I Oslo skinner solen som aldri før, og jeg har fått gjort mye hittil idag! Nå skal jeg ut for å møte Marie Nord fra dagensoutfit, og deretter skal jeg videre i et annet møte. Senere idag kommer Tone! Hun skal bo hos meg til søndag, wihi! Og ikveld skal vi en liten tur ut og drikke litt vin. Glede!! Og så blir man så GLAD av været. WIII! Deilig utsiiikt :* Og soooool :* Vært og kjøpt roser til meg selv, og litt rosa lys.. Tester fortsatt ut fargene, veldig uvant. Og veeeeldig jentene. Hmmm.. Dere får ha en strålende onsdag videre, jeg må spriiinge! Skrives :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg