SOL OG VARME – HERE WE COME!

Da var julegaven til elskling i boks!! 12 januar setter vi oss på flyet til DUBAI!!! AWH! Vi skal være borte i 12 dager! Han har fått vært med å bestemme selv, så han vet hva det er.. Hehe. Men DUBAI da dere, JEG GLEDER MEG! Det er jo kun 28 dager til! Sier ikke nei takk til 30 grader og sol i kalde januar.
Midtøstens shoppinghovedstad – midt i blinken for meg! Fra 20 jan – 20 februar er det Dubai Shopping festival – det kan jo virkelig ikke bli bedre enn det! Mall of Emirates & Dubai Mall (1200 butikker) here I come! De har til og med innendørs slalåmbakke, så kanskje jeg skal pakke med meg alpinutstyret mitt? Hehe, neida. I fjor under shoppingfestivalen, brukte 3 millioner turister 16 milliarder kroner på shopping i dubai!? Galskap, jeg kommer til å bli trampet ned, hjelp!

Jeg bestillte flybilletter gjennom SAS. Vigra-Køben-Dubai. Enkelt og greit, ingen jorden rundt reise for å komme seg dit. Så bestillte jeg hotell gjennom hotels.com hvor det er supergode priser!!

Vi skal bo her, på Jumeirah beach…

På dette 5-stjerners hotellet..


Sheraton Jumeirah Beach resort & towers..

Åh, det er SÅ mye vi skal oppleve i Dubai! Tror det blir en veldig spennende ferie. Men først skal jeg sette av ett par dager til å lese alle reglene der borte, hehe… Har overhodet ikke tenkt å bli arrestert for noe som helst, hihiih.

Noen som har vært i Dubai? Tips å gi meg?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg